دیدار برنامه ریزی نشده پوتین با نخست وزیر هنگری

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان در پکن
دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان در پکن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حاشیه اجلاس "کمربند و جاده" در چین با ویکتور اوربان نخست وزیر هنگری گفتگوهای برنامه ریزی نشده ای را انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر هنگری در حاشیه همایش کمربند و جاده در چین دیدار کرد.
رئیس جمهور روسیه در آغاز دیدار با نخست وزیر هنگری گفت: "علیرغم اینکه در شرایط ژئوپلیتیک امروزی فرصت های برقراری ارتباط و توسعه روابط بسیار محدود است، با این حال، نمی تواند باعث خرسندی نشود که روابط ما با بسیاری از کشورهای اروپایی حفظ و توسعه یافته است. یکی از این کشورها هنگری است."
از سوی دیگر اوربان نخست وزیر هنگری در دیدار با رئیس جمهور پوتین گفت: "ما هرگز در چنین موقعیت جئوپلیتیکی پیچیده نبوده ایم، اما هنگری هرگز نمی خواست با روسیه مقابله کند."
Владимир Путин и Си Цзиньпин на церемонии совместного фотографирования участников круглого стола Международного форума Один пояс, один путь - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
سومین مجمع "کمربند و جاده" با حضور پوتین در چین برگزار می شود
قابل یادآوری است که رئیس دولت روسیه به عنوان مهمان اصلی به مجمع یک کمربند، یک جاده دعوت شده است. پوتین بعد از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، در افتتاحیه مجمع در 18 اکتبر سخنرانی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала