تخلیه دومین موزیم در فرانسه به دلیل تهدید بمب گذاری + ویدئو

CC BY 2.0 / Arnie Papp / France Summer 2014Ворота Версальского дворца
Ворота Версальского дворца  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2023
عضو شوید
بازدیدکنندگان کاخ ورسای در فرانسه به دلیل گزارش بمب‌گذاری تخلیه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فیگارو روز شنبه به نقل از منابع پولیس فرانسه گزارش داد که بازدیدکنندگان کاخ ورسای در فرانسه پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود بمب، به دلیل تهدید بمب گذاری تخلیه می شوند.

نشریه: "کاخ ورسای تخلیه می شود... خطر بمب گذاری وجود دارد."

امروز موزیم لوور پاریس "به دلایل امنیتی" درهای خود را به روی بازدیدکنندگان بست. رسانه‌های فرانسوی بعداً گزارش دادند که علت آن تهدید بمب‌گذاری در پی گزارش‌هایی مبنی بر وجود بمب بوده که منجر به تخلیه سه هزار بازدیدکننده شده است.
هر دو حادثه یک روز پس از آن رخ داد که فرانسه بالاترین سطح هشدار تروریستی خود را پس از حمله به مکتب در آراس که منجر به کشته شدن یک معلم شد، اعلام کرد.
قابل ذکر است که صبح روز جمعه، یک مرد 20 ساله با چاقو به کارکنان مکتب گامبتا در شهر آراس در شمال فرانسه حمله کرد. به گفته پولیس، وی در جریان این حمله فریاد الله اکبر سر داده است. یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. مهاجم توسط پولیس بازداشت شد. او در لیست اسلامگرایان افراطی است که برای جلوگیری از حملات تروریستی تحت نظر هستند و همچنین در لیست افرادی است که امنیت کشور را تهدید می کنند.
Оцепление французской полиции вокруг музея Лувра, где произошло нападение на военный патруль  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2023
موزیم لوور پاریس با تهدید بمب‌گذاری تعطیل شد
در عین حال برادر مهاجم در نزدیکی مکتب دیگری بازداشت شد. یک منبع به اسپوتنیک گزارش داد که او موسر موگوشکوف است که قبلاً به دلیل انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی از سازمان تروریستی "دولت اسلامی" (ممنوع در فدراسیون روسیه) محکوم شده بود.
به گفته این منبع، خانواده بازداشت شدگان پیش از این تلاش کرده بودند تا در فرانسه پناهندگی سیاسی بگیرند؛ آنها مهاجران جمهوری اینگوشتیا هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала