ترامپ: تحت حکومت من حماس "هرگز فکر حمله به اسرائیل را نمی کرد"

© AP Photo / Alex BrandonАмериканский политик Дональд Трамп во время дождя
Американский политик Дональд Трамп во время дождя  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2023
عضو شوید
ترامپ می‌گوید، حماس جرأت حمله به اسرائیل را تحت حکومت هرگز نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، گفته است که در زمان ریاست جمهوری او، جنبش فلسطینی حماس "هرگز فکر حمله به اسرائیل را نمی کرد".
ترامپ در سخنانی با حامیان خود در ایالت فلوریدا که به طور سنتی وفادار به حزب جمهوری خواه امریکا محسوب می شود، گفت: تحت حکومت من، هیچ کس حتی فکر حمله به اسرائیل را هم نمی کرد.
ترامپ دقیقاً توضیح نداد که چگونه از حمله بلندپایه فلسطینی ها جلوگیری میکرد. با این حال، او تاکید کرد که "با افتخار خود را نزدیک ترین دوست اسرائیل از هر کسی که تا به حال در کاخ سفید نشسته است، می نامد".
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2023
لاوروف: فلسطین و اسرائیل باید به حقوق بشر احترام بگذارند
صبح روز شنبه اسرائیل مورد حمله موشکی بی سابقه ای از نوار غزه قرار گرفت. سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرد که بیش از 3 هزار موشک شلیک شده است. علاوه بر این، جنگنده های حماس پس از حملات موشکی گسترده، به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس روز شنبه از عملیات سیل الاقصی علیه اسرائیل خبر داد. ارتش اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر داد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در خطاب به ملت، کشور را در وضعیت جنگی قرار داد و گفت که دستور بسیج گسترده ذخایر را صادر کرده است. ارتش اسرائیل در حال پاکسازی مناطق پرجمعیت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала