فروش تسلیحات نظامی اوکراین به فلسطین افشا شد

© AFP 2023 / Delil Souleiman Отряд из курдских и арабских военных перед наступлением на город Манбидж в Сирии
Отряд из курдских и арабских военных перед наступлением на город Манбидж в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
عضو شوید
حسن جواد، کارشناس سیاسی لبنانی: رسانه‌های غربی رسوایی‌های در ارتباط فساد در اوکراین و فروش تسلیحات نظامی به فلسطین را پنهان می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، حسن جواد گفت که مقاومت فلسطین تسلیحات ساخت غرب را در اختیار دارد که از اوکراین منتقل گردیده است. قبلاً بخشی از این تسلیحات به سوریه ارسال می شد.
Rockets are launched by Palestinian militants from the Gaza Strip towards Israel, in Gaza, Saturday, Oct. 7, 2023.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
کدام یک شانس بیشتر پیروزی را دارند اسرائیل یا فلسطین؟
این که آیا امریکا آماده کمک به اسرائیل است؟ این جنگ قدرت خود را از بین خواهد برد، همانطور که در زمان بحران اوکراین که توسط امریکا تحریک شد اتفاق افتاد.
قابل ذکر است که اطلاعات اسرائیل در انجام وظیفه خود شکست خورد. کار او نشان دهنده ضعف امریکا و غرب بود. فلسطینی ها قدرت در کنار خود دارند. بسیاری از کشورها درک کردند که مردم فلسطین چگونه رنج می برند و از آنها حمایت میکنند. اگرچه بعضی ها طرفدار اسرائیل هستند.
غرب نمی‌خواهد هیچ درگیری منطقه‌ای را حل کند. او علاقه ای به قربانیان ندارد، حتی در اوکراین. حسن جواد گفت: تنها چیزی که او به آن علاقه دارد توسعه شرایط مطابق با منافعش است.
وزير الخارجية الروسي سيرغي لافروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
لاوروف: ما از اسرائیل و فلسطین می خواهیم جنگ را متوقف کنند
پیش از این، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، اعلام کرد که تسلیحات منتقل شده به رژیم اوکراین به طور فعال در اسرائیل استفاده می شود و به طور غیرقابل کنترل در تمام نقاط داغ استفاده خواهد شد، و خاطرنشان کرد که مقامات کیف قبلاً "هر چیزی بی صاحب را سرقت کردند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала