کارشناس مصری: پوتین به نمایندگی از میلیاردها انسان از سراسر جهان سخن می گوید

© Sputnik / Сергей ГунеевПрезидент РФ Владимир Путин выступает на пленарной сессии XX Ежегодного заседания Международного дискуссионного клуба "Валдай" (5 октября 2023). Сочи
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарной сессии XX Ежегодного заседания Международного дискуссионного клуба Валдай (5 октября 2023). Сочи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2023
عضو شوید
ایمن سمیر، کارشناس وابط بین الملل: پوتین در والدای از جانب مردم ناراضی از سیاست ایالات متحده صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایمن سمیر کارشناس روابط بین الملل مصر در گفتگو با اسپوتنیک گفت: سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در باشگاه بین المللی والدای واضح و آشکار بود؛ رهبر روسیه به نمایندگی از میلیاردها نفر از مردمی که از سیاست های ایالات متحده ناراضی بودند صحبت کرد.
سمیر گفت: "اول از همه، سخنرانی پوتین، واضح و روشن بود. او به نمایندگی از میلیون ها، حتی میلیاردها نفر در سراسر جهان که از سیاست های ایالات متحده و روندهای غربی ناراضی هستند، صحبت کرد."
این کارشناس به این نکته اشاره کرد که پوتین در مورد ارزش ها، هویت ملی، عدم مداخله در امور سایر کشورها و مردم و احترام به ویژگی های کشورها صحبت کرد.
سمیر با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از کشورها "نظم مبتنی بر قوانین" را که توسط امریکا ترویج می‌شود، رد می‌کنند، گفت: "روسیه در این اصول را با کشورهای عربی، کشورهای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای آزاد در جهان دارای وجه مشترک است".
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарной сессии XX Ежегодного заседания Международного дискуссионного клуба Валдай (5 октября 2023). Сочи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2023
کارشناس: روسیه و غرب اصول شش گانه پوتین را متفاوت درک خواهند کرد
این کارشناس افزود: "ما اکنون به سمت یک جهان چند قطبی حرکت می کنیم. ایالات متحده دیگر مانند گذشته پس از فروپاشی دیوار برلین و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، بر جهان مسلط نیست."
روز قبل، پوتین در باشگاه بین‌المللی والدای سخنرانی کرد و شش اصل را که روسیه برای آن تلاش می‌کند و دیگران را به دنبال آن دعوت می‌کند، تشریح کرد. از جمله باز بودن جهان، تنوع آن، حداکثر نمایندگی، امنیت جهانی، عدالت برای همه و برابری.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала