یورش خسک ها و شپش ها به فرانسه

© Photo / PixabayЭйфелева башня в Париже
Эйфелева башня в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2023
عضو شوید
در نتیجه یورش خسک ها و شپش ها دولت فرانسه مجبور شد برای از بین بردن این حشرات دست به کار شود.
به گزارش اسپوتنیک، دولت فرانسه پس از یورش خسک ها و شپش ها در این کشور دست به کار شد و کشورهای خارجی را متهم کرد.
دولت فرانسه نخست پذیرفت که کل کشور به خسک آلوده شده است ، دوما مقام های کشورهای خارجی را مقصر یورش این حشرات گزنده می دانند و سوما یک اپیدمی فصلی شپش در انستیتوت های مربوط به کودکان رخ داده است.
نه، این شوخی "شانزلیزه غرق در آفتاب است، اما چهره‌های پاریسی‌ها شاد نیست؛ شب‌ها از سوی حشرات گزیده شدند"، این واقعی‌ترین نوع واقعیت است. رهبری کشور باید برای شهروندانی که دائماً در ترس از حمله خسک ها زندگی می کنند توضیحاتی ارائه می داد. اولیویه وران، وزیر پیشین بهداشت فرانسه نه تنها اذعان کرد، که این مشکل وجود دارد، بلکه در سمت جدید خود به عنوان نماینده رسمی کابینه وزیران، نکاتی را درباره ای چگونگی جلوگیری از گزیده شدن توسط خسک ها و همچنین نحوه جلوگیری از ایجاد شپش در بدن ارائه کرد.
Bruno Le Maire - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2023
رُمان جدید وزیر اقتصاد فرانسه، او را به چالش کشید
همه چیز از ویدئویی آغاز شد که توسط یکی از مسافران قطار سریع السیر در شبکه ایکس X منتشر شد، همان چیزی که پیش از این مایه غرور ملی بود. خسک های فرانسوی روی صندلی، روی روکش‌های نرم آن که از نور روز خجالت نمی‌کشیدند، از حق حرکت، غذای رایگان و سفر راحت در قطار برخوردار بودند. این ویدئو در فضای مجازی منتشر و مشخص شد که سفری که شامل گزش خسکها به عنوان پاداش است، امروزه در فرانسه تقریباً عادی شده است.
هتلداران و رستوران داران، به ویژه آنهایی که در محدوده قیمت بالا قرار داشتند، زنگ خطر را به صدا درآوردند. زیرا مبلمان روکش شده از مواد با کیفیت بالا و همچنین تخت های راحت نه تنها توسط گردشگران ثروتمند، بلکه توسط خسک ها نیز ترجیح داده می شوند.
بررسی ها آغاز شده است. و بلی، خسک ها در جایی پیدا شدند که به نظر می رسید جایی برای آنها وجود ندارد. شبی سه هزار یورو بدهی و پس از آن شما را خسک ها بگزد؟ و حتی در زمان مسابقات جهانی راگبی؟ آنها در مورد فرانسه چه فکری خواهند کرد؟ پاسخ صحیح این است که او تبدیل به خسک شده است.
بنابراین نماینده دولت توضیحاتی را ارائه کرد. او توضیح داد که وقتی از خیابان به خانه می آیید باید دست های خود را بشویید. اینکه کفشی را که در همین خیابان می پوشید در بیاورید و دمپایی بپوشید. این که بعد از رسیدن و شستن دست ها و پوشیدن دمپایی لباس های منزل را عوض کنید و لباس هایی را که در طول روز می پوشیدید داخل ماشین لباسشویی بگذارید یا به خشکشویی ببرید. و سپس، آقای وران گفت، هیچ جای برای شما ترسناک نخواهد بود.
همه چیز خوب خواهد بود، اما توصیه یک مقام دولتی در شرایط فعلی مانند ضماد برای یک فرانسوی معمولی است. مخاطب پیام، وران، پولی برای شست و شوی اضافی ندارد، خیلی کمتر برای رفتن به خشکشویی، دمپایی یا مواد شوینده لباسشویی. خسک ها نمادی از خشک شدن و فقر مزمن هستند، زمانی که شستن به یک امر تجملی تبدیل می شود.
همین را می توان در مورد شپش نیز گفت. این یک سنت در آغاز سال تحصیلی است. یک کودک شپش می آورد و در عرض یک هفته کل گروه یا کلاس آلوده می شود. زیرا همه نمی توانند روبالشی ها را با دمای 90 درجه بشویند یا حداقل هفته ای یک بار ملحفه را عوض کنند. برای فرانسوی ها، این یک اتلاف و سوراخ در بودجه است.
همچنین انعکاس دقیقی از موقعیت کشوری است که زمانی پنجمین اقتصاد بزرگ جهان بود، که در نتیجه بازی های ژئوپلیتیک، به طور کامل به پایین، نزدیک تر به تخته پایه، جایی که معمولا شپش ها و ساس ها در آن زندگی می کنند، سر خورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала