اوکراین ماسک را به تبلیغات به نفع روسیه متهم کرد + عکس

© AP Photo / John RaouxОснователь SpaceX Илон Маск шутит с журналистами, делая вид, что ищет ответ на вопрос по мобильному телефону во время пресс-конференции
Основатель SpaceX Илон Маск шутит с журналистами, делая вид, что ищет ответ на вопрос по мобильному телефону во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
عضو شوید
پارلمان اوکراین ماسک را به دلیل شوخی با زلنسکی، به تبلیغات برای روسیه متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پارلمان اوکراین، ایلان ماسک، تاجر امریکایی را پس از شوخی درباره ولادیمیر زلنسکی، به "تبلیغات روسی" متهم کرد.
پیش از این، ماسک در صفحه خود در شبکه اجتماعی X تصویری از "مردی رنج کشیده" منتشر کرده بود که چهره او با عکس زلنسکی جایگزین شده بود. در توضیح تصویر آمده است: "وقتی پنج دقیقه گذشت و هنوز یک میلیارد دالر کمک نخواسته‌اید".
به نوبه خود، در صفحه ورخونا رادا اوکراین در شبکه اجتماعی X، تصویر مشابهی منتشر شد، اما اکنون با چهره ماسک و کپشنی که می گوید "وقتی پنج دقیقه گذشته است و شما هنوز تبلیغات روسیه را پخش نکرده اید." از زمان نگارش این خبر، کمتر از سه هزار "لایک" زیر انتشار پارلمان اوکراین وجود دارد، در حالی که ماسک بیش از 436 هزار "قلب" را "جمع آوری" کرد.
Генеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
ایلان ماسک زلنسکی را به تمسخر گرفت + عکس
بعداً ، روسلان استفانچوک ، رئیس پارلمان اوکراین نیز به پست ماسک پاسخ داد و در صفحه خود در شبکه اجتماعی X نوشت: "موردی که مردی می خواست فضا را تسخیر کند ، اما مشکلی پیش آمد و پس از 5 دقیقه او خود را در اعماق خرابی دید."
همانطور که فاکس نیوز قبلا گزارش داده بود، کاخ سفید اعتراف کرد که ایالات متحده تقریباً 111 میلیارد دالر برای درگیری اوکراین هزینه کرده است. پیش از این، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، گفته بود که اتحادیه اروپا از سال گذشته 80 میلیارد یورو (84.6 میلیارد دالر) به اوکراین کمک کرده است که بیش از 26 میلیارد دالر آن بودجه دفاعی است که بزرگترین مبلغی است که اتحادیه اروپا برای اهداف مشابه تخصیص داده است.
روز یکشنبه مشخص شد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قانونی را امضا کرد که توسط کنگره تصویب شده است که به مدت 45 روز - تا 17 نوامبر - به بودجه دولت ادامه می دهد. در عین حال، قانون تخصیص بودجه برای نیازهای اوکراین را پیش بینی نمی کند.
Джо Байден - президент США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
بایدن لایحه بودجه دولت بدون کمک به اوکراین را امضا کرد
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". کرملین تاکید کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تاثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала