روسیه در مورد تحویل احتمالی موشک های تاروس به کی‌یف اظهار نظر کرد

© AP Photo / South Korea Defense MinistryРакета Taurus, запущенная с истребителя F-15K. Архивное фото
Ракета Taurus, запущенная с истребителя F-15K. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2023
عضو شوید
مدودف: مربیان انگلیسی در اوکراین به یک هدف قانونی برای نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود گفت: مربیان انگلیسی در اوکراین به هدف قانونی برای نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد و بی رحمانه نابود خواهند شد و نه به عنوان مزدوران، بلکه به عنوان متخصصان ناتو.
مدودف نوشت: "تعداد احمق های پیشرو در کشورهای ناتو در حال افزایش است. یک احمق تازه کار - وزیر دفاع بریتانیا - تصمیم گرفت دوره های آموزشی انگلیسی برای سربازان اوکراینی را به خود اوکراین منتقل کند."
وی افزود: "یعنی این است که مربیان خود را به هدف قانونی برای نیروهای مسلح خود تبدیل کنیم، زیرا به خوبی می‌دانیم که آنها بی‌رحمانه نابود خواهند شد. و نه به عنوان مزدور، بلکه به عنوان متخصصان ناتو بریتانیا".
A visitor walks past a guide missile ground target KEPD 350 manufactured by the Swedish-German company Taurus at the International Defence and Security fair of Madrid, on May 17, 2023.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
ترس آلمان از پاسخ روسیه به فرستادن تاروس به نیروهای مسلح اوکراین
مدودف در کانال تلگرامی خود در مورد درخواست ماری آگنس استراک زیمرمان، رئیس کمیته دفاعی پارلمان آلمان مبنی بر تامین موشک‌های تاروس به کی‌یف گفت: "برای اینکه رژیم کی‌یف بتواند به خاک روسیه حمله کند و تدارکات ارتش ما را تضعیف کند"
نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه نوشت: آنها می گویند، این مطابق با قوانین بین المللی است. خوب، در این مورد، حمله به کارخانه های آلمانی که در آن این موشک ها ساخته می شود، کاملاً با قوانین بین المللی مطابقت دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала