رئیس حزب جمهوری‌خواه فرانسه در دیدار با احمد مسعود: از او برای آزادی مردم افغانستان پشتیبانی می‌کنیم

© Resistance Front's Twitterرئیس حزب جمهوری‌خواه فرانسه در دیدار با احمد مسعود: از او برای آزادی مردم افغانستان پشتیبانی می‌کنیم
رئیس حزب جمهوری‌خواه فرانسه در دیدار با احمد مسعود: از او برای آزادی مردم افغانستان پشتیبانی می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2023
عضو شوید
رئیس حزب جمهوری‌خواه فرانسه و عضو مجلس نمایندگان آن کشور روزگذشته چهارشنبه ۵ میزان، در یکسری تویتی در برگه ای ایکس اش از دیدار با رهبر جبهه‌ ای مقاومت ملی افغانستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ایریک سیوتی رئیس حزب جمهوری‌خواه فرانسه گفته‌است، که احمد مسعود هم‌چون پدرش جنگ افزار خود را بر زمین نگذاشت و در حالی‌که طالبان افغانستان را به سوی تاریکی کشانده‌است، مبارزه می‌کند.

آقای سیوتی می‌افزاید: بسیار خوش‌حالم که احمد مسعود را در جریان سفرش به پاریس، در مجلس ملی کشور دیدار کردیم تا پشتیبانی مان را از او در امر مبارزه برای آزادی مردمش نشان دهیم.
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
جبهه مقاومت: احمد مسعود به فرانسه رفت

آقای سیوتی دو سال حاکمیت طالبان را زیر پسش برده و می‌گوید؛ افغانستان در حال رفتن به‌سوی فقر است و همچنان زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود در آن کشور محروم اند. در این شرایط، جامعه جهانی باید از احمد مسعود و مبارزه آزادیخواهانه‌ برای مردمش، پشتیبانی کنند.
یادآوری می کنیم، که رهبر جبهه‌ ای مقاومت ملی در سفر رسمی چند روزه‌اش به پاریس، با مقام های بلندپایه‌ ای فرانسه دیدار خواهد کرد. در خبرنامه‌ای که در صحفه‌ی رسمی جبهه مقاومت ملی افغانستان به نشر رسیده، آمده‌است که رهبر جبهه‌ی مقاومت ملی با مهاجران افغانستان مقیم در فرانسه نیز دیدار خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала