جبهه مقاومت: احمد مسعود به فرانسه رفت

© @https://twitter.comرهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از سفر رهبر این جبهه به فرانسه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملى افغانستان با نشر پیامی در برگه ایکس این جبهه نوشت: "احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملى افغانستان در جریان یک سفر رسمی جهت دیدار با رهبران سياسى و اعضاى پارلمان فرانسه، صبح روزگذشته به پاریس، مرکز آن کشور مواصلت ورزیده است".
این جبهه در ادامه نوشته است: "در جریان اين سفر چند روزه، قرار است رهبر جبهه مقاومت ملى با رسانه‌هاى فرانسوی و جهان، همچنان با شمارى از كارشناسان اتاق‌هاى فكر، نمايندگان اجتماع اسلامى فرانسه و شمارى از مهاجران افغانستان مقیم در آن کشور نيز ديدار نماید".
در پایان این پیام آمده است: "در حاشیه این سفر، رهبر جبهه مقاومت ملی در مراسم رونمايى كتاب "آزادى ما" نیز اشتراك می‌نمايد".
دیدار احمد مسعود با رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان روسيه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2023
دیدار احمد مسعود و سرگئی میرونوف پیام جدی روسیه به تروریسم منطقه ای و پشتیبانانش است
پیش از این احمد مسعود به روسیه نیز سفر کرده بود و در جریان این سفرش در تاریخ 28 اگوست، با سرگئی میرونوف، رهبر حزب عدالت و معاون پارلمان فدراسيون روسيه، در دومای دولتی دیدار کرد. این گفت و گو به وضعیت سیاسی افغانستان و راه های ممکن برای حل آن اختصاص داشت.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала