افزایش آموزش نظامیان اوکراینی از سوی بریتانیا

© AP Photo / Iryna RybakovaУкраинские солдаты. Архивное фото
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2023
عضو شوید
بریتانیا شمار پرسنل نظامی آموزش دیده اوکراینی را تا پایان سال به 30 هزار نفر افزایش خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، گرانت شاپس، وزیر دفاع این کشور به اسکای نیوز گفت، که بریتانیا قصد دارد شمار پرسنل نظامی آموزش دیده اوکراینی را تا پایان سال به 30 هزار نفر افزایش دهد.
رئیس وزارت دفاع بریتانیا گفت: "هدف ما آموزش 30 هزار نظامی اوکراینی تا پایان سال روان است".
Погрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روشنگری بریتانیا درباره ای افزایش ارائه جنگ افزارها از سوی غرب برای اوکراین
پیش از این، وزارت دفاع بریتانیا گزارش داده بود، که نیروهای ویژه بریتانیا آموزش حدود هزار سرباز اوکراینی را برای انجام عملیات فرود بر روی قایق ها و قایق های کوچک به پایان رسانده اند.
افزون بر این، ده کشیش اوکراینی اولین دوره آموزشی دو هفته ای در نوع خود را در ارتش بریتانیا به پایان رساندند.
یادآوری می کنیم، که در مجموع 20000 سرباز اوکراینی در بریتانیا به عنوان بخشی از عملیات آموزشی چندملیتی Interflex آموزش دیدند. روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تأمین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل. در قلمرو بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала