- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روشنگری بریتانیا درباره ای افزایش ارائه جنگ افزارها از سوی غرب برای اوکراین

© AP Photo / Alex BrandonПогрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США
Погрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عضو شوید
غرب تا میانه ای سال 2024 به طور فشرده جنگ افزارهای نیروهای مسلح را تامین خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال بازنشسته بریتانیایی ریچارد بارونز که در سال‌های 2013-2016 فرماندهی نیروهای مشترک را برعهده داشت، در مقاله‌ای برای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز می‌نویسد، که غرب تا میانه ای سال 2024 به اوکراین جنگ افزار می‌دهد.
بارونز می نویسد: "عامل تعیین کننده در موفقیت نظامی، پتانسیل نظامی-صنعتی غرب و اوکراین است. می‌توانست از ذخایر بیشتر تامین شود، اما کمپین اوکراین اکنون وابسته به متحدان است که صنایع دفاعی خود را بسازند. مهمات خطوط تولید تازه توسعه یافته حداقل تا میانه ای سال 2024 به مقدار کافی وارد خواهد شد".
Голосование депутатов Европарламента - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2023
اتحادیه اروپا فرستادن جنگ افزار با اورانیوم ضعیف شده به اوکراین را نکوهش کرد
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو فرستاده بود.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала