"پوتین تسلیم نخواهد شد"؛ امریکا خبر بدی به اوکراین داد

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото
Украинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2023
عضو شوید
موشک های "اتک‌مز" کمکی به پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، جان روسوماندو، تحلیلگر نظامی در مقاله برای 19FortyFive می نویسد، موشک های امریکایی "اتک‌مز" به پیروزی اوکراین در درگیری مسلحانه علیه روسیه کمک نمی کنند.
این متخصص گفت: "این گونه سلاح ها برای تبلیغات اهمیت بیشتری دارند.
این کارشناس ادعا می کند که موشک های دوربرد امریکایی مورد نظر کی‌یف به قوای مسلح اوکراین برای تصرف مناطق بیشتر یا پیروزی کمک نمی کند، زیرا روسیه در منطقه نظامی شمال غربی برتری هوایی دارد.
Оперативно-тактический ракетный комплекс США производства Lockheed Martin с баллистической ракетой MGM-140 ATACMS - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
بایدن از انتقال موشک های "اتک‌مز" به اوکراین خبر داد
این تحلیلگر همچنین تاکید کرد که امید سیاستمداران غربی و اوکراینی مبنی بر اینکه موشک های "اتک‌مز" ارتش روسیه را بترساند و آنها را مجبور به عقب نشینی کند کاملا احمقانه است زیرا آنها نمی دانند که عملیات نظامی در واقع چگونه انجام می شود.
روسوماندو در پایان گفت: "همه چیز نشان می دهد که ولادیمیر پوتین قصد تسلیم شدن ندارد."
پیشتر روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع ناشناس گزارش داده بود که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا تصمیم به انتقال سیستم‌های عملیاتی-تاکتیکی "اتک‌مز" به اوکراین گرفته است. بر اساس گزارش رسانه ها، واشنگتن تعداد کمی از این موشک ها را برای قوای مسلح اوکراین ارسال خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала