قوای اوکراین بعد از تلفات سنگین از تعرض امتناع ورزید

© Sputnik / Stringer Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016
Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
عضو شوید
روزنامه نگار مشهور امریکایی به نقل از یک مقام با دسترسی به اطلاعات گفت، قوای اوکراین عملاً حمله را پس از هفته ها تلفات سنگین متوقف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه نگار امریکایی برنده جایزه پولیتزر، در صفحه Substack خود نوشته است که پس از چندین هفته تلفات سنگین و پیشرفت اندک و همچنین تلفات هولناک تانک ها و ماشین های محاربوی، قطعات اصلی قوای اوکراین بدون اعلام آن، عملاً تعرض خود را متوقف کردند.
جاسوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
حالا اوکراین از تعرض صرف نظر نموده آماده دفاع می شود
حمله متقابل اوکراین در 4 جون آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: "حمله متقابل" نه تنها متوقف شده است، "این یک شکست است." به گفته وی، اوکراین در تلاش برای "دستیابی به نتیجه به هر قیمتی" 71.5 هزار پرسنل نظامی را از دست داده است - گویا "اینها انسان نیستند".
به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. داغترین آنها Zaporozhye است، در نزدیکی روستای کوچک رابوتینو، جایی که اوکراین لوا های را با آموزش غربی از ذخیره استراتژیک وارد جنگ کرد.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
برگزیده ای سخنان شایگو درباره ای ضد یورش اوکراین
در میان 18 هزار واحد از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین که منهدم شد، تانک های لئوپارد آلمانی، تانک های AMXفرانسوی، حداقل یک ماشین محاربوی بریتانیایی چلنجر 2 و برادلی امریکایی بود. فقط 543 تانک منهدم شد - آنها قرار بود قوای حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین باشند، اما همانطور که رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، آنها اکنون "به زیبایی می سوزند".
در مقابل این پس‌زمینه، ایالات متحده اعلام کرد که این حمله "ماه‌های بسیار بیشتری" ادامه خواهد داشت و شروع به تأمین مهمات خوشه‌ای برای قوای مسلح اوکراین کرد. پوتین به نوبه خود خاطرنشان کرد که عرضه "کاست" چیزی را در میدان جنگ برای نیروهای مسلح اوکراین تغییر نداد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала