کنکاش در امریکا درباره ای پایان درگیری ها در اوکراین/ روسیه را نمی توان متوقف کرد

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа РСЗО БМ-21 "Град" и САУ 2С19 М2 "Мста-С" на Сватовско-Кременном направлении
Боевая работа РСЗО БМ-21 Град и САУ 2С19 М2 Мста-С на Сватовско-Кременном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
عضو شوید
یک افسر امریکایی گفت: نیروهای مسلح روسیه در صورت لزوم می توانند به کیف برسند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور مشاور پیشین رئیس پنتاگون در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت: ارتش روسیه می تواند در صورت لزوم برای پایان دادن به درگیری به کیف برسد.
او خاطر نشان کرد: "نیروهای روسیه از چنان منابع و قدرتی برخوردار هستند که نیروهای مسلح اوکراین قادر به توقف آنها نخواهند بود. آنها درک می کنند که این (عملیات ویژه نظامی) ممکن است تا زمانی که ادیسه را ​​نگرفته و به کیف راهپیمایی نکنند پایان نخواهد پیدا کرد".
Сергей Лавров, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2023
لاوروف: امریکا در حالی که جنگ در اوکراین را هدایت می کند، در برابر روسیه می جنگد
سرهنگ افزود: در عین حال، ولادیمیر پوتین به دنبال اجتناب از تشدید بحران است تا از درگیری مستقیم با ایالات متحده و ناتو جلوگیری کند.
مک گرگور چنین نتیجه گیری کرد: "پوتین خواهان پایان دادن به مناقشه به گونه ای است که امکان احیای روابط را فراهم کند. او تمام تلاش خود را می کند تا از گام های ویرانگری که این امر را غیرممکن می کند اجتناب کند. اما برعکس، ما هر کاری انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده و اتحادیه اروپا دیگر هرگز روابط عادی با مسکو نداشته باشند".
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات کیف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد، که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته پوتین، روسیه هرگز گفت و گو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً این را بگوید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала