لاوروف: امریکا در حالی که جنگ در اوکراین را هدایت می کند، در برابر روسیه می جنگد

© Sputnik / МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Сергей Лавров, архивное фото
Сергей Лавров, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت: مهم نیست که ایالات متحده چه می گوید، آنها جنگ در اوکراین را با فرستادن جنگ افزارها مدیریت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: مهم نیست که ایالات متحده چه می گوید، آنها جنگ در اوکراین را مدیریت می کنند، سلاح، مهمات، اطلاعات را تامین می کنند - آنها در برابر ما جنگ می کنند.
Министр иностранных дел России Сергей Лавров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
لاوروف: هیچکس به امریکا این حق را نخواهد داد که به نمایندگی از جامعه جهانی صحبت کند
این وزیر در مصاحبه ای با برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" درباره ای تصمیم واشنگتن برای تامین موشک های دوربرد به کیف گفت: "اتفاقی که در حال رخ دادن است این است که اوکراین سال هاست آماده می شود تا با دست و بدن خود برای تحمیل یک شکست راهبردی به روسیه بجنگد. مهم نیست که آنها چه می گویند، آنها این جنگ را اداره می کنند، آنها سلاح، مهمات، اطلاعات، داده های ماهواره ای می دهند - آنها در برابر ما جنگ می کنند".
این سخنان را سرگئی لاوروف در ویدیویی که از سوی روزنامه نگار پاول زاروبین در کانال تلگرامش نشر شده، گفته است.
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین کشورهای غربی به رهبری امریکا سیل آسا به اوکراین جنگ افزار فرستادند و در حال فرستادن هستند و مشاورهای این کشورها در حال آموزش سربازان اوکراین در برابر روسیه هستند. با وجود کمک های میلیاردی امریکا و کشورهای غربی نیروهای مسلح اوکراین هیچ دستاوردی در برابر نیروهای روسیه در درگیری ها نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала