جبهه آزادی: ۷ طالب را در قلب کابل کشته و زخمی کردیم + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
عضو شوید
جبهه آزادی با نشر خبر نامه ای از کشته و زخمی کردن هفت جنگجوی گروه طالبان در کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی با نشر خبرنامه ای شام امروز نوشت: "در نتیجۀ حمله اپراتیفی هدفمند چریک‌های جبهه آزادی بالای پوسته تولی امنیتی حوزه ۱۷ ساحه بادام باغ شهر کابل ۷ طالب تروریست کشته و زخمی گردیدند".
در ادامه این خبرنامه آمده است: "ساعت ۷:۳۰ شام امروز مؤرخ ۲۹، سنبله ۱۴۰۲ خورشیدی، مبارزان آزادی، تجمع طالبان در قرارگاه تولی امنیتی بادام باغ کابل را هدف قرار دادند که در نتیجه ۴ طالب تروریست به هلاکت رسیده و سه تن دیگر از ملیشه های این گروه زخمی شدند".
در پایان این خبرنامه آمده است: "تروریستان مستقر در این پوسته، پیوسته مردم ملکی را به بهانه بازرسی مورد آزار و اذیت قرار میدادند".
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2023
جزئیات یورش جبهه آزادی بر موتر فرمانده طالبان در بغلان + ویدیو
جبهه آزادی دیروز همه با نشر خبرنامه ای نوشته بود، که در اثر حمله اپراتیفی چریک های جبهه آزادی افغانستان شام امروز مؤرخ ۲۸ سنبله ۱۴۰۲ خورشیدی بالای موتر حامل ملا گلالی مشهور به ابوذر یک تن از سردسته های مهم گروه طالبان در شهر پلخمری مرکز‌ ولایت بغلان، سه طالب بشمول ابوذر به هلاکت رسیده، راننده و یک سرنشین دیگر این واسطه نیز زخمی شدند.
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های نیروهای جبهه آزادی و جبهه مقاومت بر جنگجویان گروه طالبان در بیشتر ولایت های افغانستان افزایش پیدا کرده است و تاکنون بیش از سه صد جنگجوی گروه طالبان کشته و زخمی شده است. گروه طالبان هم مانند همیشه پس از هر عملیات جبهه های مخالف اش دست به دستگیری باشندگان همان منطقه می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала