جزئیات یورش جبهه آزادی بر موتر فرمانده طالبان در بغلان + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2023
عضو شوید
نیروهای جبهه آزادی امروز بر یک موتر فرمانده گروه طالبان در ولایت بغلان یورش برده و او را کشتند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی در ادامه ای پیام امروزش در ولایت بغلان بر یک موتر گروه طالبان نوشت: "در اثر حمله اپراتیفی چریک های جبهه آزادی افغانستان شام امروز مؤرخ ۲۸ سنبله ۱۴۰۲ خورشیدی بالای موتر حامل ملا گلالی مشهور به ابوذر یک تن از سردسته های مهم گروه طالبان در شهر پلخمری مرکز‌ ولایت بغلان، سه طالب بشمول ابوذر به هلاکت رسیده، راننده و یک سرنشین دیگر این واسطه نیز زخمی شدند".
این جبهه افزوده است: "ملا گلالی از فرماندهان ظالم طالبان در ولایت بغلان بود. او به بازرسی خودسرانهٔ خانه های مردم‌ اقدام میکرد، افراد مظنون به عضویت در جبهات ضد طالبان، نیروهای امنیتی پیشین و جوانان فعال را بازداشت میکرد. در برخورد خشونت آمیز و غیر انسانی با مخالفان طالبان و تفکر طالبانی مشهور بود".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های نیروهای جبهه آزادی و جبهه مقاومت بر جنگجویان گروه طالبان در بیشتر ولایت های افغانستان افزایش پیدا کرده است و تاکنون بیش از سه صد جنگجوی گروه طالبان کشته و زخمی شده است. گروه طالبان هم مانند همیشه پس از هر عملیات جبهه های مخالف اش دست به دستگیری باشندگان همان منطقه می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала