نزدیک به ده پهپاد اوکراینی در پیرامون مسکو و کریمه سرنگون شدند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитный ракетно-пушечный комплекс "Панцирь-С1"
Зенитный ракетно-пушечный комплекс Панцирь-С1  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2023
عضو شوید
سامانه پدافند هوایی یک پهپاد نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه ایسترا در پیرامون مسکو سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی سبیانین شهردار مسکو در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی امشب یک یورش هواپیمای بدون سرنشین را در منطقه شهری ایسترا در پیرامون مسکو دفع کردند؛ برپایه ای داده های نخستین، هیچ ویرانی یا تلفاتی وجود ندارد.
به گفته شهردار، این حادثه تلفات جانی و مالی نداشته است. نیروهای اورژانس به جای رویداد فرستاده شدند.
Сотрудник полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
یورش شبانه پهپادی اوکراین به پیرامون مسکو و کورسک
یک پهپاد دیگر در پیرامون مسکو سرنگون شد
سبیانین گفت: پدافند هوایی یک پهپاد دیگر را در منطقه رامنسکی در پیرامون مسکو سرنگون کرد.
سرگئی سبیانین شهردار مسکو در کانال تلگرامی خود گزارش داد، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد دیگر اوکراینی را که قصد یورش به مسکو را در منطقه رامنسکی پیرامون مسکو داشت، نابود کردند. این پهپاد، به گفته شهردار، سعی کرد به پایتخت یورش ببرد.
برپایه داده های نخستین، نابود کردن این پهپاد خسارت و تلفات جانی نداشته است.
ارتش روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه شهر دوموددوو سرنگون کرد
وزارت دفاع گفت: یک پهپاد بر فراز منطقه شهری دوموددوو در پیرامون مسکو سرنگون شد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که پدافند هوایی یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه شهری دوموددوو در پیرامون مسکو نابود کرد.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در آغاز صبح روز 17 سپتامبر، یورش تروریستی رژیم کیف با بکارگیری از یک پهپاد نوع هواپیما به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد".
همزمان سرگئی سبیانین شهردار مسکو در کانال تلگرامی خود از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی در منطقه شهری رامنسکی در منطقه مسکو خبر داد. به گفته وی، تلفات و تلفات جانی نداشته است.
یک پهپاد بر روی یک ملک غیر مسکونی در اریول فروافتاد
اندری کلیچکوف فرماندار منطقه اریول در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که این پهپاد بر روی یک ساختمان غیرمسکونی در منطقه ژلزندوروژنی اریول فروافتاد و تلفات جانی نداشت.
در پیام فرماندار آمده است: "امروز نزدیکای ساعت 3:50 صبح یک هواپیمای بدون سرنشین در شهر اریول سقوط کرد که بر روی یک ساختمان غیر مسکونی در منطقه ژلزنودوروژنی افتاد. برپایه داده های نخستین تلفات جانی نداشت".
کلیچکوف خاطرنشان کرد: جای رویداد محاصره شده است، نیروهای ویژه در حال انجام اقدامات لازم هستند و اوضاع زیر کنترل کامل است.
ارتش روسیه دو پهپاد را در نزدیکی کریمه سرنگون کرد
وزارت دفاع روسیه گفت: سامانه‌های پدافند هوایی دو پهپاد اوکراینی را در سواحل غربی کریمه سرنگون کردند.
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را در سواحل غربی کریمه سرنگون کردند.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در 17 سپتامبر، نزدیکای ساعت 1.15 به وقت مسکو، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی پهپاد به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد. سامانه‌های پدافند هوایی وظیفه دو هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در سواحل غربی شبه جزیره کریمه سرنگون کردند".
در آغاز یکشنبه شب، نیروهای پدافند هوایی یک پهپاد اوکراینی را در منطقه شهری ایسترا در پیرامون مسکو سرنگون کردند. شش پهپاد دیگر در سواحل کریمه نابود شدند.
یادآوری می کنیم، که ارتش اوکراین پی در پی با بکارگیری از هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه یورش می برد. یورش اصلی دشمن به مناطق مرزی یعنی مناطق بریانسک، بلگورود و کورسک و همچنین کریمه و روسیه مرکزی می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала