یورش شبانه پهپادی اوکراین به پیرامون مسکو و کورسک

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник полиции у поврежденного здания делового центра "Москва-сити" в результате атаки украинских беспилотников
Сотрудник полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
تلاش کی یف برای انجام یک یورش تروریستی به کمک پهپاد در مسکو و پیرامون آن خنثی شد و صدماتی به ایستگاه راه آهن شهر کورسک وارد شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد، یکشنبه شب، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک یورش تروریستی با کمک پهپاد در مسکو و پیرامون مسکو خنثی شد.
پیش از این، سرگئی سبیانین شهردار مسکو گفته بود، که یکشنبه شب تلاش شد تا یک پهپاد به سوی مسکو در جهت جنوبی پرواز کند که از سوی نیروهای پدافند هوایی متوقف شد.
Сотрудники полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
پهپاد یورش برنده بر مسکو نابود شد
در این پیام آمده است: "در 20 اگوست، حدود ساعت 4:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد نوع هواپیما در مسکو و پیرامون مسکو خنثی شد.
همانطور که مشخص شد، نیروهای پدافند هوایی یک پهپاد را در حال پرواز بر فراز منطقه استوپنسکی پیرامون مسکو شناسایی کردند. این پهپاد از سوی جنگ الکترونیک سرکوب شد و با از دست دادن کنترل، در یک منطقه متروکه فروافتاد. در این گزارش آمده است، که این حادثه تلفات یا خسارت جانی نداشت.
بنا به گزارش فرماندار منطقه کورسک، در این شهر نیز تلاشی برای یورش پهپادی مشاهده شد. بر اثر یورش پهپاد اوکراینی به ایستگاه راه آهن در کورسک باعث آتش سوزی شد و پنج نفر زخمی شدند.
فرماندار منطقه در کانال تلگرام اعلام کرد: یورش پهپاد اوکراینی در کورسک بر اساس اطلاعات نخستین به سقف ساختمان ایستگاه راه‌آهن برخورد کرد و پس از آن آتش سوزی در پشت بام رخ داد و پنج نفر بر اثر ترکش شیشه زخمی شدند.
به گفته وی: همه ای خدمات عملیاتی در محل حضور داشتند و جزئیات آنچه رخ داده در حال مشخص شدن است.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، با هواپیماهای بدون سرنشین یورش می کنند و خرابکاری انجام می دهند. در مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود و در کریمه خطر تروریستی (سطح زرد )وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала