دلیل تعلیق غیرمنتظره تهاجم نیروهای مسلح اوکراین چیست؟

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2023
عضو شوید
روزنامه امریکایی: نیروهای مسلح اوکراین به دلیل ناتوانی در جنگیدن در یگان های بزرگ عملیات تهاجمی را به حالت تعلیق درآوردند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه امریکایی، نیروهای مسلح اوکراین حملات خود را به دلیل ناتوانی ارتش خود در جنگیدن در واحدهای بزرگ و آموزش ناکافی در غرب متوقف کرده اند.
در این مقاله آمده است: "تقریبا یک پنجم تجهیزات نظامی ناتو برای ضد حمله در مرحله اولیه عملیات در ماه مه و ژوئن منهدم شد. به همین دلیل، کیف مجبور به توقف و تجدید نظر در استراتژی شد."
همانطور که فایننشال تایمز اشاره کرد، پس از تلاش نافرجام نیروهای اوکراینی برای شکستن خطوط دفاعی روسیه با استفاده از واحدهای مکانیزه، نیروهای مسلح اوکراین مجبور شدند به استراتژی مبارزه فرسایشی و همچنین استفاده از واحدهای تهاجمی کوچک روی آورند.
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2023
پنتاگون: حمله متقابل قوای اوکراین کاملاً شکست خورد
برای چهارمین ماه است که ارتش اوکراین تلاش می کند تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیا پیشروی کند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به نبرد پرتاب کند. با این حال، آنها نتوانستند در هیچ بخش از جبهه به موفقیت دست یابند.
رسانه ها و کارشناسان نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز می نویسند که کارزار تابستانی رژیم کی‌یف با شکست مواجه شد. در عین حال، آنها به اثربخشی میادین مین روسیه و دفاع لایه ای اشاره می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала