روبرو شدن پسر بایدن با 25 سال زندان و 750 هزار دالر جریمه

© AP Photo / Nick WassJoe Biden con su hijo Hunter
Joe Biden con su hijo Hunter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2023
عضو شوید
پسر رئیس جمهور ایالات متحده امریکا با 25 سال زندان و جریمه 750 هزار دالری روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک، برپایه مدرک منتشر شده دادگاه، هانتر بایدن پسر جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، در مجموع سه اتهام با 25 سال زندان و جریمه 750 هزار دالری روبرو است.
در لیست اتهامات وارده به وی ذکر شده است: "حداکثر مجازات: 10 سال زندان، 250 هزار دالر جریمه نقدی، پنج سال زندان، 250 هزار دالر جریمه نقدی، 10 سال زندان، 250 هزار دالر جریمه نقدی".
Президент США Джо Байден выступает в Белом доме в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
آغاز کار برای واپرسی بایدن
هانتر بایدن پسر رئیس جمهور امریکا با سه اتهام روبرو است
بر اساس سند دادگاه،هانتر بایدن پسر جو بایدن رئیس جمهور امریکا به سه اتهام به دست آوردن و نگهداری غیرقانونی سلاح متهم شد.
همانطور که در این سند آمده است، هیئت منصفه بزرگ دادگاه در دلاور با یک کیفرخواست سه موردی موافقت کرد: دو مورد از آنها مربوط به این واقعیت است که هانتر بایدن اطلاعات نادرستی به منظور خرید یک تپانچه کلت ارائه کرده است، سومین مورد استفاده از مواد مخدر و داشتن سلاح در دوره ای مصر مواد مخدر را انکار می کند.
به گفته دادستان های دولتی، پسر رئیس جمهور ایالات متحده این جنایات را در اکتوبر 2018 مرتکب شده است.
هانتر بایدن، که نخستین فرزند رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است، که به دو فقره "فرار مالیاتی عمدی" متهم شده است.
مقامات می گویند، که او در سال های 2017 و 2018 بیش از 100000 دالر نپرداخته است که در هر مورد او را تا 12 ماه زندان می برد. بایدن جونیور نیز در سال 2018 به طور جداگانه به داشتن یک تپانچه کلت متهم شد، زیرا می دانست که از مواد مخدر غیرقانونی استفاده می کند. این نیز ناقض قانون است و حداکثر مجازات آن ده سال زندان است. هانتر بایدن در رابطه با اتهامات فرار مالیاتی به توافق رسید و همچنین با اقدامات پیش از محاکمه در مورد نگهداری غیرقانونی سلاح موافقت کرد که در نهایت در صورت پایبندی هانتر به شرایط توافقنامه، این اتهام از پرونده دادگاه حذف می شود. و یک برنامه توانبخشی را تکمیل می کند. قاضی این معامله را زودتر تایید نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала