آغاز کار برای واپرسی بایدن

© AP Photo / Evan VucciПрезидент США Джо Байден выступает в Белом доме в Вашингтоне, США
Президент США Джо Байден выступает в Белом доме в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
عضو شوید
کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا پژوهش برای واپرسی رئیس جمهرو این کشور را آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا اعلام کرد، که دستور آغاز پژوهش رسمی برای واپرسی جو بایدن، رئیس جمهور امریکا را صادر کرده است.
وی تصریح کرد، که قانونگذاران به اندازه کافی داده های جمع آوری کرده اند، که بایدن به امریکایی ها دروغ گفته است، که از بازرگانی اعضای خانواده اش اطلاعی ندارد.
Экс-президент США Дональд Трамп выступает перед своими сторонниками в Фениксе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
وعده تازه ترامپ: در مورد فساد بایدن تحقیق می‌کنم
پژوهش درباره ای پسر بایدن
در اکتوبر 2020، نیویورک پست ایمیل‌هایی از هانتر بایدن منتشر کرد، که در آن ذکر شده بود که او در زمانی که معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده بود، نماینده پدرش برای کارفرمایانش در شرکت اوکراینی بوریسما/ Burisma بود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا مدعی شد که بایدن جونیور میلیون‌ها دالر برای کار لابی‌گری برای "فروش" دسترسی به پدرش دریافت کرده است. این نامه ها به ظاهر در لپ‌تاپ پسر رئیس دولت که در یکی از تعمیرگاه‌های دلاور کشف شده بود، پیدا شد.
به عنوان بخشی از تحقیقات جمهوری خواهان، مشخص شد که خانواده جو بایدن در جریان سال های معاونت رئیس جمهور امریکا میلیون ها دالر کمک مالی خارجی دریافت کرده اند.
در پایان ماه اگوست سی‌ان‌ان گزارش داد، که کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و چند تن از مقامات ارشد حزب جمهوری‌خواه، شروع به تدوین استراتژی برای آغاز تحقیقات در مورد روند استیضاح بایدن کرده‌اند.
ان‌بی‌سی نیوز در اول سپتامبر به نقل از منابع گزارش داد، که دولت ریاست‌جمهوری امریکا آماده‌سازی‌های فعالی را برای آغاز احتمالی تحقیقات استیضاح توسط حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان کنگره امریکا آغاز کرده است تا پاسخی تهاجمی به این اقدامات مخالفان سیاسی دموکرات ها بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала