اشتباه محاسباتی فاجعه بار غرب در اوکراین

© Sputnik / Evgeny Biyatov Танк Т-80 во время показа техники в рамках подготовки к международному военно-техническому форуму "Армия-2015" в Московской области
Танк Т-80 во время показа техники в рамках подготовки к международному военно-техническому форуму Армия-2015 в Московской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
عضو شوید
برلتیک تفنگدار سابق امریکایی: سلاح های مدرن غربی نیروهای مسلح اوکراین را نجات نمی دهند.
به گزارش اسپوتنیک، برایان برلتیک تفنگدار سابق امریکایی در مصاحبه با نیو اطلس گفت: نابودی تجهیزات مدرن غربی توسط نیروهای روسی ثابت می کند که اوکراین را نجات نخواهد داد.
او گفت: "تانک های غربی وضعیت را تغییر نمی دهند. ما گفتیم که آنها بسیار آسیب پذیر هستند و به راحتی می سوزند مانند تمام خودروهای جنگی دیگر که اوکراین در اختیار داشت."
به عنوان مثال، تانک چلنجر 2 بریتانیا نمی تواند با تجهیزات نظامی روسیه رقابت کند.
همکار او، دانشمند علوم سیاسی امریکایی، گارلند نیکسون، به یاد می آورد که غرب به طور مداوم به رژیم کی‌یف "سلاح های معجزه آسا" بیشتر و بیشتری مانند هویتزرهای M777 و تاسیسات پاتریوت می رساند، و نابودی آنها فقط ناامید کنندگی وضعیت را ثابت کرد.
برلتیک موافقت کرد: "هر تانک، اگر در جای مناسب با سلاح مناسب مورد اصابت قرار گیرد، نابود خواهد شد. و روسیه انواع مختلفی از سلاح ها را دارد. بنابراین این ایده از همان ابتدا محکوم به فنا بود."
نیروهای مسلح اوکراین برای چهارمین ماه است که یک ضد حمله را در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیا انجام می دهند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به نبرد پرتاب می کنند، اما در هیچ یک از آنها موفق نشده اند.
Пуск ракеты ОТРК Искандер расчетом ВС РФ в ходе спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
راکت اسکندر مقر فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد + ویدیو
همانطور که ولادیمیر پوتین گفت، این فقط یک لغزش نیست، بلکه یک شکست است. کارشناسان رسانه ای و نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز می نویسند که کارزار تابستانی مقامات کی‌یف با شکست مواجه شد. در عین حال، آنها به اثربخشی میادین مین روسیه و دفاع لایه ای اشاره می کنند.
به گفته وزارت دفاع روسیه تا ماه سپتامبر، از آغاز پیشروی، نیروهای دشمن بیش از 66000 نفر و 7.6 هزار سلاح از جمله تانک های لئوپارد آلمانی، AMX فرانسوی و خودروهای جنگی پیاده نظام امریکایی بردلی را از دست داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала