نگرش غیرانسانی فرماندهی اوکراین نسبت به سربازانش + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Palinchak /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области
Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2023
عضو شوید
کمیته پژوهش های روسیه حقایق نگرش غیرانسانی فرماندهی اوکراین را نسبت به سربازانش فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان بررسی جنایات رژیم کیف در منطقه عملیات ویژه نظامی، مقامات تحقیق کمیته تحقیقات روسیه حقایقی از نگرش غیرانسانی فرماندهی تشکیلات مسلح اوکراین به پرسنل نظامی شامل زخمیان و کشته شدگان زیر امرش را فاش کردند.
سربازان بازداشت شده نیروهای مسلح اوکراین در بازجویی ها از عدم کمک رسانی به زخمیان، تهدیدهای فرماندهان مبنی بر اعدام فوری در صورت ترک موقعیت رزمی خود و سایر حقایق موید قساوت و رفتار وحشیانه نسبت به مبارزان خود صحبت می کنند.
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
افسر اطلاعاتی پیشین امریکا: نیروهای مسلح اوکراین باید به حالت تدافعی برود
افزون بر این، سربازان نیروهای مسلح اوکراین از دریافت دستور از فرماندهی برای امضای رضایت داوطلبانه برای ترک جسد در صورت مرگ مستقیماً در میدان جنگ خبر می دهند. این اسناد از زیردستان عمدا جمع آوری شد تا در آینده از پرداخت غرامت و مزایا به بستگان خودداری کنند.
با شروع بازرسی صحنه های رویدادها در قلمروهای به جا مانده از دانشگاه فدرال اوکراین، تحقیقات داده هایی را دریافت می کند که دفن پرسنل نظامی مرده دانشگاه فدرال اوکراین را بدون روش تدفین اطلاعاتی در مورد حقایق ترک اجساد آنها در مواضع جنگی تایید می کند.
در عین حال، بر اساس اطلاعات خود سربازان، تخلیه زخمیان و کشته شدگان از محل های درگیری انجام نمی شود. کمیته تحقیقات روسیه به بررسی پرونده های جنایی جنایات بیشمار رژیم کیف در برابر بشریت ادامه می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала