- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

افسر اطلاعاتی پیشین امریکا: نیروهای مسلح اوکراین باید به حالت تدافعی برود

© AP Photo / LibkosУкраинский солдат в окопе под Артемовском
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
یک افسر ایالات متحده تاکتیک جدید نیروهای مسلح اوکراین را در خط مقدم فاش و گفت، که رئیس جمهور اوکراین در حال آماد کردن مردم برای حالت دفاع نیروهای مسلح این کشور است.
به گزارش اسپوتنیک، تونی شفر افسر پیشین اطلاعات ارتش امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت، که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل شکست های مداوم باید تاکتیک های خود را تغییر دهند و به حالت دفاعی بروند.
او گفت: "من فکر می‌کنم زلنسکی اکنون مردم را برای این واقعیت آماده می‌کند که نیروهای مسلح اوکراین باید مواضع دفاعی را در مقابل پیشروی بالقوه جدید روسیه اتخاذ کنند".
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
خبر بد امریکا برای اوکراین درباره ای ضد یورش
این وضعیت به دلیل اثربخشی خط دفاعی روسیه ایجاد شده است. شفر نتیجه گرفت، که مسکو زمان کافی برای محاسبه تمام مراحل ممکن ارتش اوکراین را داشت، در نتیجه آنها به یک هدف آسان تبدیل شدند.
یادآوری می کنیم، که در 4 جون رژیم کیف شروع به پیشروی در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتموفسک و زاپروژیا کرد و تیپ‌/لواهای آموزش دیده از سوی ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به نبرد پرتاب کرد. ولادیمیر پوتین در 21 جون خاطرنشان کرد، که ارتش دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند حمله ناامید شدند. به گفته وی، نه تامین سلاح و مهمات و نه هزاران مزدور و مستشار به اوکراین کمک نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала