خبر بد امریکا برای اوکراین درباره ای ضد یورش

© AP Photo / LibkosУкраинский солдат в окопе под Артемовском
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشته است، که گزینه های ضد یورش اوکراین در حال به پایان رسیدن است.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد: "به نظر می رسد اوکراین گزینه های ضد یورش را که در آغاز از سوی مقام ها به عنوان مهمترین عملیات کیف تلقی می شد، رو به پایان است. همانطور که اشاره شد، شکست اوکراین در نشان دادن موفقیت در میدان نبرد، این نگرانی را ایجاد می کند که درگیری در حال به "بن بست" رسیدن است و پشتیبانی بین المللی ممکن است ضعیف شود".
به گفته این نشریه، مقام های غربی و اوکراینی، در پاسخ به پرسش های درباره ای روند ضد یورش، خواهان صبر هستند. آنها روند درگیری ها را کندتر از حد انتظار توصیف می کنند، اما اصرار دارند که اوکراین در حال حرکت به جلو است.
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2023
غرب آغاز به ارزیابی "هوشمندتر" ضد یورش اوکراین کرد
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتموفسک و اول از همه زاپروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف تیپ‌های آموزش‌دیده ناتو را مجهز به تجهیزات غربی، از جمله تانک‌های لئوپارد که به‌طور گسترده‌ای تبلیغ می‌شد، در نبرد مستقر کرد – به دنبال آن ویدیوهای از سوختن وسایل نقلیه در میدان نبرد طنین‌اندازی در غرب ایجاد کرد. همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 جولای اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضدیورش" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع بزرگ پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کیف کمک نمی‌کند.
در 4 اگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که از آغاز "ضدیورش"، در جون تا جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات نابود شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 خودروی زرهی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 خودروی رزمی پیاده نظام بردلی امریکایی وجود دارد. رسانه های غربی به ویژه به اثربخشی میدان های ماین نیروهای مسلح روسیه اشاره می کنند. در مقابل این پس زمینه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که یورش نیروهای مسلح اوکراین "ماه های دیگر" ادامه خواهد داشت و ایالات متحده شروع به تامین مهمات خوشه ای برای نیروهای مسلح اوکراین کردند. اگرچه، به گفته کارشناسان مصاحبه شده با اسپوتنیک، آنها توانایی تغییر اساسی وضعیت را ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала