غرب آغاز به ارزیابی "هوشمندتر" ضد یورش اوکراین کرد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2023
عضو شوید
در غرب آغاز به ارزیابی "هوشمندتر" ضد یورش اوکراین و توانایی نیروهای مسلح اوکراین برای کنترل مناطق بزرگ کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مقام های بلند پایه غربی گفته اند، که در چند هفته آینده مشخص خواهد شد که آیا شانسی برای پیشرفت در ضدیورش اوکراین وجود دارد یا خیر.
اما یک مقام ناشناس اظهار داشت، که دستیابی به موفقیتی که تعادل را در درگیری نظامی تغییر دهد بسیار دشوار است.
Украинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
سرنوشت وحشتناک نیروهای مسلح اوکراین پس از ضد یورش
مایک کویگلی، نماینده مجلس، که پسین ها از اروپا بازگشته است، گفت: آخرین داده‌ها "هشیار کننده" هستند. مشکل اصلی نیروهای مسلح اوکراین دفاع لایه ای از نیروهای روسی، میدان های ماین و سنگرها بود. در نتیجه، ارتش اوکراین مجبور شد پیشروی را متوقف کند و شروع به تجدید قوا کند.
سی ان ان به نقل از یک دیپلمات ارشد دیگر نوشت: "حتی اگر آنها برای چند هفته آینده به مبارزه ادامه دهند، اگر در این چند وقت اخیر نتوانسته‌اند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند، پس چقدر احتمال دارد که ناگهان با نیروهای خسته‌تر، آنها را به دست آورند؟ شرایط برای آنها بسیار سخت است".
با این وجود، برخی از مقامات ایالات متحده امیدوارند که یورش متقابل اوکراین مؤثر واقع شود. پیش از این مشخص شده بود، که مقامات غربی می ترسیدند که کیف آنها را برای شکست ضدیورش مقصر بداند. این می تواند منجر به انشعاب در داخل اتحاد شود که در طول عملیات ویژه تغییر چندانی نکرده است.
یادآوری می کنیم، که بیش از دو ماه است که نیروهای مسلح اوکراین دست به ضد یورش زده اند، که تاکنون حتی به خط مقدم نیروهای روسیه نرسیده اند. در حالی که در جریان این دو ماه هزاران نیروهای اوکراینی هزاران تن از سربازان خود را از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала