سرنوشت وحشتناک نیروهای مسلح اوکراین پس از ضد یورش

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото
Украинский военный со снарядом 155 мм в Харьковской области. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
یک تفنگدار پیشین امریکایی گفت: نیروهای مسلح اوکراین در نتیجه ضد یوش شکست خواهند خورد و ناتو هم کمکی کرده نمی تواند.
به گزارش اسپوتنیک، برایان برلتیک تفنگدار پیشین امریکایی در مصاحبه ای با روزنامه نگار دنی هایفونگ در کانال یوتیوب خود گفت، که اوکراین در صورت موفقیت در یک ضدیورش توانایی نگهداری سرزمینی را نخواهند داشت.
این کارشناس گفت: "پس از پایان یورش، مهم نیست که در کجای نقشه به پایان می رسد، اوکراین نمی تواند آن را ادامه دهد. آنها نمی توانند سرزمین اشغالی را نگه دارند".
Российские военные в освобожденном Лисичанске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توقف یورش نیروهای مسلح اوکراین برای تصرف دنیپر از سوی ارتش روسیه
به گفته وی، خطوط دفاعی روسیه به طور ویژه برای به دام انداختن و نابود کردن واحدهای نظامی نیروهای مسلح اوکراین که توسط ناتو آموزش دیده اند ایجاد شده است. وضعیت اوکراینی ها تاسف بار است، زیرا آنها حتی نمی توانند به خط اول برسند.
کارشناس خلاصه کرد: "این بار، ناتو ارتشی ندارد که به اوکراین تحویل دهد. آنها به مرز کاری که می توانند در این جنگ دست نشانده بدون مداخله مستقیم انجام دهند، رسیده اند و حتی این مورد زیر سوال است زیرا آنها منابع خود را تمام کرده اند".
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین از 4 تا 5 جون در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپروژیا آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ/لوا هایی را که توسط متخصصان ناتو آموزش دیده بودند و مجهز به تجهیزات غربی بودند به نبرد روان کرد. با این حال، همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه اشاره کردند، نیروهای اوکراینی در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала