قهرمان روسیه: قوای مسلح اوکراین مردم را به میدان های مین می اندازند

© Sputnikرستم سایفولین
رستم سایفولین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
قهرمان روسیه می‌گوید، قوای مسلح اوکراین از "مین پاکی زنده" استفاده می کنند و مردم را به سمت میادین مین پرتاب می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رستم سایفولین، یکی از قهرمانان روسیه و معاون کالج فرماندهی مهندسی عالی نظامی شهر تیومن گفت، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای عبور از خط دفاعی روسیه از تاکتیک "مین پاکی زنده" استفاده می کنند یعنی به جای تجهیزات مهندسی، پیاده نظام به میدان های مین و زیر آتش توپخانه روسیه فرستاده می شود که در آنجا به طور دسته جمعی می میرند.
سایفولین گفت: "دشمن بیشتر و بیشتر نیروهایش را می فرستد. برای تهیه یک سنگر، مطالعه بسیاری از گزینه ها و انواع مین ها، زمان مناسبی نیاز است. اینجا آنها فقط میادین مین ما را با اجساد پر می کنند یعنی "مین پاکی زنده انجام می دهند، زمانی که مردم به سادگی از بین می‌روند. آنها به مردم رحم نمی کنند."
به گفته وی، گروه های مین پاکی اوکراین متحمل خسارات زیادی می شوند، زیرا اطلاعات ما به موقع آنها را شناسایی می کند و توپخانه حمله می کند.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу на совещании руководящего состава Минобороны РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
شویگو: کی‌یف در طول سه ماه ضد حمله به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است
وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما آنها را سریعا شناسایی می کنند و توپخانه راه آنها را می گیرد. مین پاکی، زیرا می توان آن را غیرقابل جابجایی تنظیم کرد، می تواند یک سورپریز در زیر آن وجود داشته باشد. و همچنین برای پاکسازی مین زیر آتش، زمانی که در آن زمان توپخانه شروع به حمله می کند، هنگامی که آتش از سلاح های سبک، موترهای پیاده نظام، موترهای زرهی، تانک ها شلیک می شود، و شما هنوز باید مین ها را پاکسازی کنید، زیرا نیروها باید از پشت سر عبور کنند.
قومندان سایفولین در طی یک عملیات ویژه دوبار زخمی شد. او فرماندهی گروه 40 را برعهده داشت. به دلیل شجاعت و قهرمانی در انجام مأموریت های رزمی، عنوان قهرمان روسیه به او اعطا شد. در حال حاضر، پس از بهبود، به سمت معاون دانشکده فرماندهی عالی مهندسی نظامی تیومن منصوب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала