شویگو: کی‌یف در طول سه ماه ضد حمله به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است

© Sputnik / Пресс-служба Минобороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны РФ Сергей Шойгу на совещании руководящего состава Минобороны РФ
Министр обороны РФ Сергей Шойгу на совещании руководящего состава Минобороны РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
شویگو: نیروهای مسلح اوکراین بیش از 66 هزار نفر را از آغاز ضد حمله از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در نشستی گفت که از آغاز به اصطلاح تهاجمی، ارتش اوکراین بیش از 66000 نفر و 7600 سلاح را از دست داده است.
آقای شویگو گفت: با وجود تلفات عظیم، رژیم کی‌یف برای سومین ماه است که تلاش می کند به اصطلاح ضد حمله را انجام دهد. قوای مسلح اوکراین در هیچ یک از جهت ها به اهداف خود نرسیده اند.
وی خاطرنشان کرد که بیشترین تنش در مسیر زاپروژیا بود که در آن دشمن قطعات خود را از ذخیره استراتژیکی وارد جنگ کردند که توسط مربیان غربی آموزش دیده بودند.
Офицер полка противовоздушной обороны вооруженных сил России во время боевого дежурства - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
انهدام یک پهپاد اوکراینی بر فراز کریمه
وی در ادامه افزود: سیستم‌های دفاع هوایی روسیه طی ماه گذشته 159 موشک HIMARS، بیش از هزار هواپیمای بدون سرنشین، 13 موشک کروز را سرنگون کردند.
طی ماه گذشته، حملات موشکی با دقت بالای روسیه به 34 پست نظامی نیروهای اوکراینی در سطح فرماندهی و کنترل عملیاتی - تاکتیکی اصابت کرد.
وزیر دفاع روسیه یادآور شد که کی‌یف به شدت در تلاش است تا حداقل موفقیتی را در جبهه به غرب نشان دهد تا به دریافت کمک های نظامی و اقتصادی ادامه دهد.
شویگو: سربازان اوکراینی به اهداف غیرنظامی حمله می کنند و حملات تروریستی را به عنوان پیروزی های نظامی در تلاش برای پنهان کردن شکست ضد حمله به حساب می آورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала