پوتین: در اروپا به نظر می رسد بسیاری از مردم حافظه خود را از دست داده اند

© Sputnik / Ramil SitdikovПрезидент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: اکنون تاریخ در اروپا برای خوشایند کردن اوضاع سیاسی وارونه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: اکنون تاریخ برای خوشایند کردن سیاست امروز وارونه می‌شود، به طور نمونه در اروپا، جایی که برخی از مردم کاملاً حافظه و وجدان خود را از دست داده‌اند.
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума Россия - Африка  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
پوتین: روسیه طرفدار همکنشی در بریکس برای تامین غذا است
پوتین در نشست کمیته سازماندهی روسیه «پیروزی» گفت: "مدرک های معتبر قانع کننده ترین استدلال ها هستند. نمایش آشکار مطالب آرشیوی پاسخی شایسته به کسانی است که امروز آگاهانه به خاطر وضعیت سیاسی امروز در جنگ با گذشته هستند و اغلب تاریخ را برای جاه طلبی های شخصی نادرست معرفی می کنند. در حال حاضر، همانطور که می دانید، تعداد زیادی وجود دارد. نمایندگانی از این جنبش - به تعبیر خفیف - در همان اروپا وجود دارد که بسیاری از مردم حافظه و وجدان خود را کاملاً از دست داده اند".
پوتین: روس هراسی و نئو نازیسم در اوکراین و بالتیک به یک هنجار تبدیل شده است

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت، که روس هراسی و نئو نازیسم در اوکراین و بالتیک به یک هنجار تبدیل شده است و تاریخ به عنوان ابزاری برای مبارزه مورد استفاده قرار گرفته است.
رئیس‌جمهور پوتین گفت:‌ "چالش‌های زمانه به وضوح نشان می‌دهد که نازیسم در سال 1945 شکست خورده است، اما متأسفانه نابود نشده است و دوباره خود را در همان روس‌هراسی یا یهودستیزی نشان می‌دهد. تمجید از جنایتکاران نازی، تبلیغات مستقیم نازیسم در کشورهای بالتیک و در همان اوکراین، به طور کلی، تبدیل به یک هنجار شده، گویی نورنبرگ وجود نداشته است".

وی افزود، که شروع به استفاده از تاریخ "به عنوان یک سلاح مبارزه ایدئولوژیک" شده است.
رئیس‌جمهور روسیه در پایان افزود: "ما به یک ابزار دفاعی کافی نیاز داریم که بتواند نه تنها (حملات را) دفع کند، بلکه از (به وجود آمده) این نوع گونه حملات نیز جلوگیری کند".
پوتین نازی ها را مخالف روسیه خواند
پوتین نازی ها و پیروان آنها را دشمن روسیه خواند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست کمیته سازماندهی روسیه "پیروزی" گفت: دشمن روسیه مردم اوکراین نیست، بلکه نازی های غیر انسانی و "پیروان" آنها هستند.
پوتین گفت: "برای اینکه سوء تفاهمی پیش نیاید که ما با چه کسی می جنگیم تا مشخص و قابل درک باشد که ما به دنبال چه اهدافی هستیم و دشمن ما کیست - نه مردم اوکراین، بلکه این غیرانسان ها (نازی ها) و آنها و به همین خاطر درگیری طول می کشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала