پوتین: روسیه طرفدار همکنشی در بریکس برای تامین غذا است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума "Россия - Африка"
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума Россия - Африка  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه طرفدار ایجاد همکاری نزدیکتر در چارچوب بریکس درباره ای تامین مطمئن و بدون وقفه بازارهای جهانی با منابع غذایی و انرژی است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنرانی ویدئویی خود خطاب به شرکت کنندگان در مجمع بازرگانی بریکس گفت: روسیه طرفدار ایجاد همکاری نزدیکتر در چارچوب بریکس در زمینه تامین مطمئن و بدون وقفه انرژی و منابع غذایی به بازارهای جهانی است.
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
پوتین درباره ای غله رایگان به کشورهای افریقایی: گفت وگوها با شریک ها در حال پایان است
وی افزود: روسیه به طور مداوم عرضه سوخت، محصولات کشاورزی و کود را به کشورهای جنوب جهانی افزایش می دهد و کمک قابل توجهی به تقویت امنیت جهانی غذا و انرژی، حل مشکلات حاد بشردوستانه و مبارزه با گرسنگی و فقر در کشورهای نیازمند دارد.
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، فدراسیون روسیه مخالفت خود را با تمدید آن به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل اعلام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала