پوتین درباره ای غله رایگان به کشورهای افریقایی: گفت وگوها با شریک ها در حال پایان است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Пункт разгрузки зерна в Мелитополе
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای فرستادن غله رایگان به کشورهای افریقایی گفت: گفت و گوها در این باره با شریک ها در حال پایان است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که گفت و گوها با شریک های افریقایی برای عرضه رایگان غلات در حال تکمیل است.
Зерноуборочный комбайн в поле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2023
روسیه غلات و کودهای کیمیاوی را به افریقا تحویل خواهد داد
او در خطاب به شرکت کنندگان در انجمن بازرگانی نشست بریکس گفت: "من بارها گفته ام که کشور ما می تواند غلات اوکراینی را هم به صورت تجاری و هم به صورت کمک بلاعوض به کشورهای نیازمند جایگزین کند، به خصوص که امسال دوباره انتظار برداشت عالی را داریم. به عنوان اولین گام، تصمیم گرفته ایم 25 تا 50 هزار تن غلات را به شش کشور افریقایی به صورت رایگان ارسال کنیم که شامل ارسال رایگان این کالاها نیز می شود. مذاکرات با شرکا در حال تکمیل است".
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، فدراسیون روسیه مخالفت خود را با تمدید آن به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل اعلام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала