روسیه غلات و کودهای کیمیاوی را به افریقا تحویل خواهد داد

© iStock.com / BimЗерноуборочный комбайн в поле
Зерноуборочный комбайн в поле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2023
عضو شوید
رئیس شورای فدراسیون روسیه میگوید که این کشور غلات را به صورت رایگان و تجاری به افریقا تحویل خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه، گفت که روسیه غلات و کود را به صورت رایگان و به صورت تجاری به کشورهای افریقایی تحویل خواهد داد.
ماتوینکو در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نتایج جلسه بهار گفت: "روسیه به تعهدات خود عمل خواهد کرد و ما ابزار و فرصت های لازم را برای این کار داریم و غلات و کودهای کیمیایی را از جمله به صورت تجاری و رایگان به کشورهای افریقایی که نیاز زیاد به آن دارند تحویل خواهیم داد. بنابراین سرزنش روسیه که ما از توافق غلات خارج شدیم و در نتیجه بحران غذایی را برانگیختیم بدبینانه است و امروز برای همه آشکار و قابل درک است."
رئیس شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد که روسیه اجازه "استفاده از دریای سیاه برای تحویل تسلیحات به اوکراین" را برای استفاده در اهداف خرابکارانه و تروریستی نخواهد داد.
در ادامه وی خاطرنشان کرد، فرمت های این همکاری با کشورهای افریقایی، راه حل مشکلات حمل و نقل غلات و کود در اجلاس "روس-افریقا" که در اواخر جولای در سنت پترزبورگ برگزار می شود، شکل خواهد گرفت.
Здание МИД России, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2023
شکست تلاش های غرب برای برهم زدن نشست روسیه و افریقا
خاطر نشان می شود که دومین نشست سران و مجمع اقتصادی روسیه - آفریقا قرار است 27 تا 28 جولای در سن پترزبورگ برگزار شود. اولین بار این رویداد در تاریخ 22 تا 24 اکتوبر 2019 در سوچی با شعار "برای صلح، امنیت و توسعه" برگزار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала