یک پهپاد در منطقه بلگورود سرنگون شد

© Sputnik / Sergey Baturin /  مراجعه به بانک تصاویر Обломки беспилотника ВСУ американского происхождения, сбитого системой ПВО в Киевском районе Донецка
Обломки беспилотника ВСУ американского происхождения, сбитого системой ПВО в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت، که پدافند هوایی یک پهپاد را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود سرنگون کردند.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در 5 سپتامبر، نزدیکای ساعت 21:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کیف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد نوع هواپیما به اشیاء در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد. یک هواپیمای بدون سرنشین به وسیله پدافند هوایی بر فراز قلمرو منطقه بلگورود نابود شد".
Последствия обстрела территории санатория в селе Лавы Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
کشته شدن یک غیرنظامی در منطقه بلگورود در جریان گلوله باران نیروهای اوکراینی
این نخستین بار نیست که امروز یک پهپاد در آسمان این منطقه رهگیری می شود. اندکی پیش از این، مرزبانان روسیه یک پهپاد را در منطقه شهری والویسکی نابود کردند. تلفات جانی و ویرانی نداشت.
Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 Триумф в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
سرنگونی یک پهپاد بر فراز منطقه بلگورود
یادآوری می کنیم، که قلمرو منطقه بلگورود تقریباً روزانه در معرض گلوله باران و حملات با هواپیماهای بدون سرنشین قرار می گیرد. سطح بالایی از تهدید تروریستی (زرد) وجود دارد.
روز سه شنبه در جریان حمله مکرر نیروهای مسلح اوکراین به روستای کوزینکا، یک غیرنظامی کشته شد. گلادکوف فرماندار این منطقه گفت، که یکی دیگر از قربانیان با زخم های ناشی از انفجار ماین و برخورد چره به رانش به درمانگاه برده شد. بیش از ده خانه و همچنین خطوط برق و گاز آسیب دیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала