کشته شدن یک غیرنظامی در منطقه بلگورود در جریان گلوله باران نیروهای اوکراینی

© Photo / Telegram/vvgladkovПоследствия обстрела территории санатория в селе Лавы Белгородской области
Последствия обстрела территории санатория в селе Лавы Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2023
عضو شوید
فرماندارا منطقه بلگورود گفت: در جریان گلوله باران بلگورود یک مرد کشته و یک زن زخمی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود در کانال تلگرامی اش گفت: در جریان گلوله باران مکرر روستای کوزینکا در ناحیه گرایورون از سوی نیروهای اوکراینی، یک مرد کشته و یک زن نیز زخمی شد.
پیش از این رئیس منطقه نوشته بود، که در نتیجه ورود 8 ماین توپخانه، بیش از 10 خانه و همچنین خطوط برق و گاز پس از گلوله باران روستای کوزینکا اوکراین آسیب دیده است.
Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 Триумф в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
سرنگونی یک پهپاد بر فراز منطقه بلگورود
گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: "در نتیجه گلوله باران مکرر روستای کوزینکا در ناحیه شهری گرایورون، یک غیرنظامی کشته شد. لئونید الکساندرویچ حتی پیش از رسیدن آمبولانس بر اثر زخم هایش در محل جان باخت. یک نفر دیگر زخمی شد - یک زن در اثر انفجار ماین زخمی شد و چره به ران هایش اصابت کرد".
وی افزود، که قربانی به درمانگاه ولسوالی مرکزی منتقل شده و پزشکان همه ای مراقبت های پزشکی لازم را به وی ارائه می کنند.
یادآوری می کنیم، که روستای کوزینکا در ناحیه گرایورونسکی در فاصله چند متری از مرز دولتی روسیه و اوکراین واقع شده است. منطقه گریورونسکی با مناطق خارکف و سومی اوکراین هم مرز است. در پایان ماه می، یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی وارد قلمرو منطقه گریوورون در منطقه بلگورود شد و پس از آن یک رژیم عملیات ضد تروریستی در منطقه ایجاد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала