فرستادن جنگ افزارها به اوکراین باید با تلاش های صلح آمیخته شود

© AFP 2023 / DIMITAR DILKOFFСпецоперация России по защите Донбасса
Спецоперация России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عضو شوید
وزیر دفاع ایتالیا گفت، که فراهم سازی جنگ افزارها به نیروهای مسلح اوکراین باید با تلاش های صلح آمیخته شود.
به گزارش اسپوتنیک، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا در مصاحبه با روزنامه لا استامپا گفت: ایتالیا خط خود را در قبال اوکراین تغییر نمی دهد، عرضه جنگ افزارها به کیف باید با جستجوی راه حل های صلح آمیز برای درگیری ترکیب شود.
او گفت: "دو خط باید به موازات هم پیش برود: کمک، از جمله نظامی، به اوکراین و کار مداوم برای توقف درگیری".
به گفته کروستو، او فکر نمی‌کند که پایان درگیری نزدیک‌تر شود: در آخرین نشست وزیران دفاع اتحادیه اروپا در تولدو، او "این تصور را داشت" که "هنوز تا یک راه‌حل صلح‌آمیز فاصله داریم".
Погрузка снарядов 155 мм для отправки на Украину на базе ВВС Довер, штат Делавэр, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روشنگری بریتانیا درباره ای افزایش ارائه جنگ افزارها از سوی غرب برای اوکراین
رئیس وزارت دفاع ایتالیا با اشاره به اینکه روسیه باید نخستین گام را به سوی حل و فصل بردارد، گفت: ""در همه کشورها، از آن میان اوکراین، اعتقاد فزاینده ای وجود دارد که باید به درگیری پایان داد. مشکل این است که نمی توان گفت "وضعیت همین است، بیایید در آنجا متوقف شویم"؛ لازم است اوکراین را بازگردانیم. وجود داشت".
یادآوری می کنیم، که مسکو بارها اعلام کرده است، که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. غرب مدام از فدراسیون روسیه برای مذاکره می خواهد که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال، غرب امتناع دائمی کیف از شرکت در گفتگو را نادیده می گیرد.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала