"همه اینها دروغ است"؛ تبلیغات زلنسکی درباره قوای مسلح اوکراین در کی‌یف فاش شد

© AP Photo / Iryna RybakovaУкраинские солдаты. Архивное фото
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
عضو شوید
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین می‌گوید، زلنسکی درباره وضعیت جبهه دروغ می گوید، قوای مسلح روسیه در نزدیکی کوپیانسک در حال پیشروی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ سوسکین، مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین، لئونید کوچما گفت، در جریان ضد حمله، قوای مسلح اوکراین نه تنها به موفقیت دست یافتند، بلکه کنترل خط دفاعی در منطقه خارکف را نیز از دست دادند.
وی خاطرنشان کرد: حمله نیروهای روسی ادامه دارد، سخت ترین نبردها در نزدیکی کوپیانسک در جریان است. بله در همه جا، آنجا و در مارینکا نیز جنگ‌های دشوار جریان دارد.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین در وبلاگ خود در یوتیوب خاطرنشان کرد که تاکتیک های ترویج شده توسط غرب برای قوای مسلح اوکراین ناکارآمد است و تجهیزات ناتو ارائه شده قدیمی است و نمی توان آن را با سلاح های روسی مقایسه کرد.
آقای سوسکین تصریح کرد: زلنسکی دائماً در آنجا می گوید که یک حمله در حال انجام است... چیزی در جبهه وجود ندارد، همه چیز دروغ است. آنها همیشه می گویند که بله این یک پیروزی است، یک ضد حمله است و پیروز شدیم. هر روز فقط همین را می گویند.
Снаряды с обеднённым ураном для артиллерийского комплекса Mark 15 Phalanx CIWS на борту американского линкора USS Missouri (BB-63). Фотография ВМФ США, 1987 год. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
کارشناس سیاسی: ارسال مهمات حاوی اورانیوم به اوکراین از سوی امریکا تروریسم بین المللی است
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала