- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

توپخانه های روسیه مرکز کنترل پهپاد ارتش اوکراین را هدف قرار دادند

© Sputnik / Виктор Антонюк /  مراجعه به بانک تصاویر Работа САУ 2С7 "Пион" в зоне проведения спецоперации
Работа САУ 2С7 Пион в зоне проведения спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح روسیه مقر فرماندهی پهپاد نیروهای مسلح اوکراین را در جهت یوژنودونتسک هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه وستوک اولگ چخوف اعلام کرد توپچی های روسی پست فرماندهی هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای مسلح اوکراین (APU) را در جهت یوژنودونتسک هدف قرار دادند.
وی افزود که یک نقطه قوی با یک ایستگاه ارتباطی ماهواره ای دشمن در منطقه نووداروفکا نیز مورد اصابت قرار گرفت. علاوه بر این، به گفته چخوف، ارتش روسیه به پست فرماندهی یگان‌های دفاع ارضی طرف اوکراینی در غرب ورمیوکا ضربه زد.
چخوف گفت: علاوه بر این، او ادامه داد، سربازان به مقر نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین در مناطق استارومایورسکی، برداشت، نوومیخایلوفکا و شمال ولادیمیروفکا جمهوری خلق دونتسک (DPR) شکست خوردند. "در جریان یک نبرد ضد باتری، یک هویتزر یدک‌کش D-30 در منطقه شمال نوودونتسکی، خدمه خمپاره‌ای در شرق اوراژاینویه منهدم شد. همچنان خدمه سامانه موشکی ضد هوایی Tor یک پهپاد از نوع والکری را سرنگون کردند.
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه سنگرهای ارتش اوکراین در کوپیانسک را تصرف کرد
پیش از این مشخص شد که ارتش اوکراین در جریان حملات در جهت کوپیانسک به گروهی از سربازان شکست خورد. مشخص شده است که واحدهای تهاجمی نیروهای مسلح روسیه به عملیات تهاجمی خود ادامه می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала