- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روسیه سنگرهای ارتش اوکراین در کوپیانسک را تصرف کرد

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты в траншее. Архивное фото
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: هنگام تلاش برای حمله در جهت کوپیانسک، نیروهای مسلح اوکراین به یک شرکت شکست خوردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی زیبینسکی، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه زاپاد می گوید، ارتش روسیه دو سنگر را تصرف کرد و چندین ضدحمله اوکراینی را در جهت کوپیانسک دفع کرد.
این منبع گفت: مجموع تلفات نیروی انسانی دشمن به یک قطعه نظامی می رسد.
زیبینسکی تصریح کرد که واحدهای تهاجمی گروه نیروهای زاپاد به پیشروی خود در جهت کوپیانسک ادامه دادند. سربازان در طول تصرف سنگرها بیش از یک جوخه از نیروهای مسلح اوکراین را نابود کردند.
رئیس مرکز مطبوعات افزود: پنج ضدحمله با پشتیبانی توپخانه و وسائط زرهی کندک های مکانیزه 32 و 43 و کندک مکانیزه 68 ایگور به شکل جداگانه توسط نیروهای هر گروه دفع شد.
نیروهای مسلح همچنین یک دستگاه توپخانه خودکششی Krabساخت پولند و یک هویتزر D-20 را در طی یک نبرد ضد باتری در نزدیکی دهات کافشاروفکا و پادولی منهدم کردند. علاوه بر این، محاسبه سیستم پدافند هوایی Tor دو پهپاد Leleka-100 و Valkyrie را در نزدیکی کووالفکا و کراسنورچنسکی سرنگون کرد.
Радар ПВО малой высоты SABRE M60 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2023
سیستم دفاع هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود سرنگون کرد
همانطور که ویتالی گانچف، رئیس اداره منطقه خارکف روز قبل گفت، خط مقدم در منطقه، علیرغم ضدحملات شدید مداوم نیروهای اوکراینی، به آرامی به سمت کوپیانسک پیشروی می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала