کشته شدن شش نفر به شمول یک فرمانده گروه طالبان در رویداد ترافیکی در بدخشان

© Photo / Mursal Sayasبدخشان
بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
عضو شوید
منابع محلی در ولایت بدخشان می‌گویند، که در پی یک رویداد ترافیکی در این ولایت شش تن کشته شده و دو تن دیگر زخم برداشته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، منابع مردمی در ولسوالی یاوان بدخشان می‌گویند، که در پی رویداد ترافیکی در این ولسوالی شش نفر، از آن میان یک فرمانده گروه طالبان به نام "دوران" جان باخته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.
فرماندهی امنیه‌ ای گروه طالبان در بدخشان نیز وقوع این حادثه را تأیید کرده و گفته است، که یک عراده موتر نوع هایلکس از جاده منحرف شده است.
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
گزارش جبهه مقاومت از تلفات 12 روز درگیری با طالبان در بدخشان
در خبرنامه‌ی این فرماندهی آمده است، که این حادثه پس‌ازچاشت امروز (پنج‌شنبه، ۹ سنبله) در ساحه‌ی "افچ" روستای "شنگان" ولسوالی یاوان اتفاق افتاده است.
پولیس طالبان در بدخشان گفته است، که این حادثه هنگامی رخ داده است که "دوران" همراه با اعضای خانواده‌اش برای اشتراک در عروسی پسرش به سوی روستای شنگان در حرکت بودند.
علت وقوع این حادثه مشکل فنی در قسمت "بریک" موتر عنوان شده است.
منابع مردمی می‌گویند، که در میان جان‌باختگان این حادثه یک زن و پنج مرد شامل اند و زخمیان هر دو مرد هستند.
یادآوری می کنیم، که رویدادهای ترافیکی در افغانستان سالانه جان ده‌ها نفر را می‌گیرد و ده‌ها زخمی و معلول برجای می‌گذارد. نبود جاده‌های معیاری، بی‌احتیاطی رانندگان و مراعات نشدن اصول رانندگی از دلایل اصلی وقوع حوادث ترافیکی در کشور دانسته می‌شوند. همچنان جنگجویان گروه طالبان با بسیار بی احتیاطی در جاده های رانندگی می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала