نابود شدن خرابکاران اوکراینی از سوی نیروهای مسلح روسیه در نزدیکی بریانسک

© Sputnik / Дмитрий МакеевБойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
Бойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه گفت: نیروهای مسلح روسیه گروه خرابکاران اوکراینی را در پیرامون بریانسک شکست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه گزارش داد، که گروه خرابکاران اوکراینی در منطقه بریانسک شکست خورد، دشمن قصد داشت یک سری حملات تروریستی را در روسیه ترتیب دهد.
به گفته سرویس‌های اطلاعاتی روسیه، این گروه خرابکار شامل کارمندان سرویس امنیتی اوکراین و همچنین اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و نیروهای عملیات ویژه اوکراین بود.
Один из сбитых в Киевской области беспилотников Байрактар ТБ-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
سرنگونی یک پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه در پیرامون بریانسک
سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه به مرکز روابط عمومی گفت، که دو ستیزه جو نابود شدند، پنج نفر دستگیر شدند، سه نفر از آنها زخمی شدند و اشاره کرد، که هر یک زرادخانه قابل توجهی داشتند: مسلسل های امریکایی با صدا خفه کن، دستگاه های انفجاری قوی، یک تعداد زیادی نارنجک و مهمات ناتو نمونه، دستگاه دید در شب.
این عملیات توسط سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه در منطقه ناولینسکی در منطقه بریانسک با همکاری گارد ملی و وزارت امور داخله روسیه انجام شد. والری گریباکین نماینده رسمی گارد روسیه گفت: در نتیجه درگیری با یک گروه خرابکار و شناسایی، دو گارد روسی زخمی شدند.
پیشرفت عملیات
وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: کی‌یف روزانه بیش از 400 سرباز را در جهت‌های کوپیانسک و دونتسک، تا 100 سرباز را در جهت یوژنو-دونتسک، تا 85 نفر را در جهت زاپروژیا، بیش از 60 سرباز را در جهت کراسنولیمانسکی و تا 20 را در جهت خرسون از دست می‌دهد.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح روسیه پنج حمله دشمن را در جهت زاپروژیا و دو حمله را در جهت کراسنولیمانسکی دفع کردند و همچنین پست فرماندهی تیپ/لوای 72 مکانیزه ارتش اوکراین و آموزش میدانی را در اردوگاه ارتش اوکراین در جمهوری خلق دونتسک مورد اصابت قرار دادند.
این وزارتخانه افزود: ارتش روسیه در منطقه اسلویانسک در جمهوری خلق دونتسک یکی از سامانه های موشکی ضد هوایی اس-200 را که اوکراین برای حملات زمینی استفاده می کرد، نابود کرد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که یک جنگنده رهگیر میگ-31 فدراسیون روسیه یک هواپیمای گشتی P-8A Poseidon نارویژی را بر فراز دریای بارنتس اسکورت کرد و به سوی مرز دولتی روسیه پرواز کرد.
نیروهای مسلح اوکراین از مهمات شبیه سازی انفجار در طول چرخش بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای در نیروگاه هسته ای زاپروژیا برای بی اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه استفاده کردند که امنیت بازرسان را تضمین کرد - آنها موفق شدند از عبور امن ناظران ماموریت و تحویل آنها به ایستگاه اطمینان حاصل کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای مسلح اوکراین از مهمات شبیه سازی انفجار در طول چرخش بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای در نیروگاه هسته ای زاپروژیا برای بی اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه استفاده کردند که امنیت بازرسان را تضمین کرد - آنها موفق شدند از گذر ایمن ناظران ماموریت و تحویل آنها به ایستگاه اطمینان حاصل کنند.
این وزارتخانه افزود: پدافند هوایی روسیه روز پنجشنبه پهپادهای هواپیمای اوکراینی را در مناطق بریانسک و مسکو رهگیری کرد. به گفته مقامات منطقه، تلفات یا خسارات جانی در پی نداشته است.
آژانس حمل و نقل هوایی فدرال خاطرنشان کرد، که فرودگاه پسکوف که روز پیش پس از یورش پهپادی بسته شده بود، بدون محدودیت از ساعت 07:00 روز پنجشنبه فعالیت خود را از سر گرفت.
ایوگنی بالتسکی سرپرست فرمانداری منطقه گفت، که دو گروه تهاجمی از نیروهای اوکراینی تلاش کردند از خط دفاعی در پیرامون روستای ویربوی در پیرامون زاپروژیا بگذرند، که نابود شدند. دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) گزارش داد، که سربازان اوکراین در ساعت 15:45 سه راکت آتش زا از میلرز در مناطق دونتسک شلیک کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала