سرنگونی یک پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه در پیرامون بریانسک

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationОдин из сбитых в Киевской области беспилотников "Байрактар ТБ-2"
Один из сбитых в Киевской области беспилотников Байрактар ТБ-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی این کشور در پیرامون بریانسک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد دیگر از نوع هواپیمای اوکراینی را در منطقه بریانسک رهگیری کردند.
Последствия атаки украинского беспилотника в Курске, 27 августа 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
برخورد یک پهپاد با یک اپارتمان در کورسک
در این بیانیه آمده است: "در 31 اگوست سال روان، نزدیکای ساعت 20:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی توسط یک پهپاد از نوع هواپیما به اشیایی در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد. یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی توسط نیروهای پدافند هوایی بر فراز قلمرو منطقه بریانسک نابود شد".
این اولین حادثه از این دست تا به امروز نیست. همانطور که رئیس منطقه، الکساندر بوگوماز، گزارش داد، صبح امروز بر فراز بریانسک، افسران گارد ملی سه پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند. افزون بر این، وزارت دفاع از نابودی یک پهپاد دیگر بر فراز پیرامون بریانسک نزدیکای ساعت 10:00 به وقت مسکو خبر داد.
افزون بر این، صبح امروز، افسران سرویس امنیت ملی روسیه به همراه وزارت امور داخله و گارد روسیه، یک گروه خرابکار متشکل از کارکنان سازمان های مجری قانون اوکراین را شکست دادند. دو ستیزه جو از بین رفتند، پنج نفر بازداشت شدند و سه تن از آنها زخمید شدند. همانطور که مشخص شد، خرابکاران قصد داشتند مجموعه ای از حملات تروریستی پرمخاطب را به تأسیسات نظامی و انرژی در روسیه ترتیب دهند. منطقه بریانسک دارای سطح بالایی (زرد) از تهدید تروریستی است. این شامل افزایش بازرسی در ایستگاه‌های راه‌آهن و دیگر جاهای بیروبار، افزایش امنیت تأسیسات استراتژیک، از جمله زیرساخت‌های انرژی، و سایر اقدامات است.
یادآوری می کنیم، که در هفته های پسین یورش پهپادی اوکراین بر مناطق روسیه افزایش پیدا کرده و همه پهپادها از سوی جنگ الکترونیکی و یا پدافند هوایی روسیه نابود می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала