"سینرژی" انجمن سازمان های آموزشی خصوصی کشورهای بریکس را ایجاد می‌کند

© iStock.com / Arkadiusz WargułaBRICS logo
BRICS logo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2023
عضو شوید
دانشگاه سینرژی از ایجاد انجمن سازمان های آموزشی خصوصی کشور های عضو بریکس خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دانشگاه سینرژی در انجمن بریکس در آفریقای جنوبی ایجاد انجمن سازمان های آموزشی خصوصی کشورهای اتحادیه را اعلام کرد. دعوتنامه برای پیوستن به انجمن قبلاً برای بیش از 124 سازمان آموزشی از کشور های عضو بریکس از جمله هند، چین، برزیل و سایر کشورها ارسال شده است.
این انجمن به منظور ایجاد موقعیت یکپارچه شرکت کنندگان در بخش آموزش در کشورهای دوست در مورد مهمترین موضوعات برای آنها و همچنین ایجاد گفتگو با ادارات مربوطه ایجاد می شود. این انجمن به افتتاح شعبه های سازمان های آموزشی در کشورهای بریکس، توسعه برنامه های شبکه و تحرک دانشگاهی کمک خواهد کرد. همچنین به افزایش در دسترس بودن آموزش با کیفیت کمک خواهد کرد که الزامات توسعه نوآورانه اقتصاد، نیازهای جامعه و تک تک شهروندان را برآورده کند.
Президент Торгово-промышленной палаты РФ, руководитель российской части Делового совета БРИКС Сергей Катырин на бизнес-форуме БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
نشست بریکس باعث تحولات در روابط بین الملل می شود
در آینده، در چارچوب انجمن جدید، برنامه ریزی شده است که مفاهیم برنامه های آموزشی ملی برای ایجاد یک رتبه بندی مشترک از دانشگاه های کشورهای شرکت کننده ترکیب شود. به طور خاص، ما در مورد برنامه روسی "اولویت 2030" صحبت می کنیم که افزایش پتانسیل علمی و آموزشی دانشگاه ها را فراهم می کند. برنامه های دانشگاه شبکه و لیگ دانشگاه های بریکس نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دانشگاه سینرژی، که آغازگر ایجاد انجمن بود، از نظر تعداد دانشجویان خارجی در روسیه در میان سه دانشگاه برتر قرار دارد. اکنون حدود 7 هزار نفر در این دانشگاه تحصیل می کنند. از 89 کشور تقریباً 2 هزار خارجی به طور تمام وقت تحصیل می کنند. حدود نیمی از آنها از مصر، مراکش، الجزایر، تونس، کنیا، نیجریه، کامرون، گابن، سومالی، غنا و اتیوپی آمده‌اند. در سال 2023، بیش از سیصد دانشجوی دیگر از کشورهای آفریقایی وارد سینرژی شدند.
روسیه سال‌هاست که در زمینه‌های مختلف به‌ویژه آموزش با کشورهای آفریقایی همکاری می‌کند. ده ها هزار نفر از ساکنان این قاره در کشور ما تحصیل کردند که متعاقباً سهم قابل توجهی در توسعه ایالت های خود داشتند. اکنون به دستور رئیس جمهور روسیه این همکاری در حال رسیدن به سطح جدیدی است. ارتباطات نه تنها در سطح دانشگاه ها، بلکه در موسسات آموزش متوسطه حرفه ای نیز تقویت می شود. برنامه هایی برای ایجاد مدارس روسی زبان در آفریقا وجود دارد. Synergyهمچنین به طور فعال در حال ایجاد روابط آموزشی و اقتصادی با شرکای آفریقایی است.
وادیم لوبوف، رئیس شرکت سینرژی، گفت: همه اینها در آینده امکان چند برابر کردن تعداد دانش‌آموزان آفریقایی را در برنامه‌های آموزشی ما فراهم می‌کند و زمینه‌های کاملاً جدیدی را برای تحصیل باز می‌کند.
فیلم مستند "BLACK TO USSR" ساخته داریا دا کونسیکائو از همکاری طولانی مدت روسیه و آفریقا در زمینه آموزش می گوید. سینرژی به عنوان شریک توزیع فیلم در اجلاس بریکس عمل کرد. این فیلم درباره دانش آموزانی از موزامبیک و آفریقای جنوبی است که در اتحاد جماهیر شوروی و روسیه تحصیل کرده اند. قهرمانان نوار به ویژه، همکار و دوست نلسون ماندلا، مسیما گابریل "توکیو" سکسواله و یکی از هفت شاهزاده آفریقای جنوبی سیفیوه دلومو بودند که در اجرای ابتکارات در زمینه انرژی هسته ای و خودرو مشغول است. صنعت. این نوار جوایز بسیاری را در جشنواره های مختلف دریافت کرد.
کشورهای عضو بریکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
چندرسانه ای
مساحت قلمرو و جمعیت کشور های عضو بریکس + داده نمایی
سینرژی علاوه بر کشورهای آفریقایی در حال گسترش همکاری با سایر اعضای بریکس است. یک برنامه مدرک دوگانه قبلاً با یک دانشگاه شریک در چین ایجاد و اجرا شده است، امسال Synergy دفتر نمایندگی خود را در چین افتتاح خواهد کرد. نمایندگی هایی در هند برنامه ریزی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала