پایان بررسی رویداد هوایی تور: نتیجه بررسی ها با فهرست 10 نفری پرواز مطابقت می کند

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Частный самолет потерпел крушение в Тверской области
Частный самолет потерпел крушение в Тверской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2023
عضو شوید
هیات بررسی رویداد فروافتادن هواپیمای فرمانده گروه واگنر از مطابقت بررسی ها با فهرست لیست پرواز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته بررسی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، که هویت هر ده نفری که در سانحه هوایی در منطقه تور کشته شده اند مشخص شده است، این هویت ها با فهرست نوشته شده در برگه پرواز مطابقت دارد.
در پیام کمیته بررسی فدراسیون روسیه در کانال تلگرام این اداره آمده است: "در بخشی از بررسی فروافتادن هواپیما در منطقه تور، معاینات ژنتیکی مولکولی تکمیل شده است. با توجه به نتایج آنها، هویت هر ده کشته مشخص شده است، آنها مطابق با فهرست نوشته شده در برگه پرواز هستند".
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
پوتین: پریگوژین مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود
یادآوری می کنیم، که برپایه اعلام وزارت شرایط اضطراری فدراسیون روسیه، روز چهارشنبه در نزدیکی روستای کوژنکینو در منطقه تور، یک فروند هواپیمای شخصی امبرائر لگاسی که از مسکو به سنت پترزبورگ پرواز می کرد، فروافتاد. برپایه داده های نخستین، هر ده سرنشین هواپیما کشته شدند. برپایه فهرست مسافران ارائه شده از سوی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال، ایوگنی پریگوژین در میان مسافران ذکر شده است. این هواپیما متعلق به شرکت MNT-Aero بود که متخصص حمل و نقل تجاری است.
لحظه فروافتادن امبرائر در ویدیو ضبط شد: ضبط نشان می دهد که چگونه هواپیمای دودکننده به سرعت در حال از دست دادن ارتفاع است. کمیته بررسی روسیه پیش از این پرونده ای را درباره ای نقض قوانین ایمنی ترافیک و عملکرد حمل و نقل هوایی پس از سقوط هواپیما در منطقه تور باز کرده بود. پیش از این، سرویس مطبوعاتی کمیته بررسی فدراسیون روسیه گزارش داده بود، که بررسی ها پس از فروافتادن هواپیما، ضبط کننده های پرواز را ضبط کرده است، همه نسخه های آنچه اتفاق افتاده بررسی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала