پوتین: پریگوژین مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
من رئیس واگنر را برای مدت بسیار طولانی، از اوایل دهه نود می شناسم. او مردی بود که سرنوشت سختی داشت و اشتباهات جدی در زندگی مرتکب شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، که او برای مدت طولانی با بنیانگذار گروه واگنر، ایوگنی پریگوژین، مردی بود با سرنوشتی دشوار، اما با استعداد، او به نتایج لازم دست یافت، نه تنها برای خود، بلکه برای زندگی مشترک.
پوتین در دیدار با دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک گفت: "من پریگوژین را برای مدت بسیار طولانی، از اوایل دهه نود، می شناسم. او مردی بود که سرنوشت سختی داشت و اشتباهات جدی در زندگی مرتکب شد، به نتایجی که برای خودش نیاز داشت، رسید و وقتی مثل این ماه‌های آخر برای یک هدف مشترک از او پرسیدم. او یک فرد با استعداد، یک تاجر با استعداد بود، او نه تنها در کشور ما کار کرد و با نتیجه کار کرد، بلکه در خارج از کشور، به ویژه در افریقا هم کارهای زیادی کرد".
جان باختن یوگنی پریگوژین تائید شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
جان باختن یوگنی پریگوژین تائید شد
رئیس دولت یادآور شد، که پریگوژین در افریقا به نفت و گاز مشغول بود، فلزات و سنگ های گرانبها را استخراج می کرد. رئیس جمهور روسیه افزود: همین دیروز تا آنجایی که من می دانم او از افریقا بازگشت و با برخی از مقام ها اینجا دیدار کرد.
یادآوری می کنیم، که بر اساس اعلام وزارت شرایط اضطراری فدراسیون روسیه، روز چهارشنبه در نزدیکی روستای کوژنکینو در منطقه توور، یک فروند هواپیمای شخصی امبرائر لگاسی که از مسکو به سنت پترزبورگ پرواز می کرد، فروافتاد. بر اساس اطلاعات نخستین، هر ده سرنشین هواپیما کشته شدند. بر اساس فهرست مسافران ارائه شده از سوی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال، نام ایوگنی پریگوژین در میان مسافران ذکر شده است. این آژانس همچنین گزارش داد که هواپیمایی که در منطقه توور فروافتاد. متعلق به MNT-Aero LLC است که متخصص در حمل و نقل تجاری است.
لحظه فروافتادن امبرائر در فیلم ضبط شد: ضبط نشان می دهد که چگونه هواپیمای دودکننده به سرعت در حال از دست دادن ارتفاع است. پس از حالت اضطرار، کمیته تحقیقات روسیه پرونده ای را در مورد نقض قوانین ایمنی ترافیک و عملیات حمل و نقل هوایی باز کرد. وی افزود: یک تیم تحقیقاتی عازم محل شده و تمامی معاینات پزشکی قانونی لازم انجام و مجموعه اقدامات تحقیقاتی برای تعیین علل سقوط هواپیما انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала