زلنسکی با سه کلمه آلمانی ها را عصبانی کرد

© AP Photo / Louise DelmotteПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2023
عضو شوید
خوانندگان ولت درخواست زلنسکی برای تحویل سریع F-16 را محکوم می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان مجله ولت در برابر درخواست زلنسکی مبنی بر " تحویل سریع جنگنده های اف 16" عکس العمل نشان داند.
یک خوانده در بخش کامنت نوشته است: "چرا عجله ؟ نیروهای مسلح اوکراین که روزانه از تلفات هنگفت از روس ها گزارش می دهند و اوکراین در آستانه پیروزی است. اگر این درست است، پس زلنسکی چه می خواهد؟ یک سرباز ناتو؟"
کاربر دیگری پرسید: "بدون آموزش مناسب، خلبانان اوکراینی آیا خلبانان کامیکازه میخواهند اف 16 را به پرواز دربیاورند، آیا زلنسکی این را می خواهد؟"
خواننده دیگر در پایان می‌گوید: "شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید فریاد بزنید، اما ضدحمله اوکراینی که به طور گسترده تبلیغ می‌شود، احتمالاً دچار مشکل شده است و چند فروند F-16 نمی‌توانند چیزی را تغییر دهند."
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
زلنسکی حتی با وجود تانک های روسیه در کی‌یف خود را پیروز خواهد دانست
وزارت دفاع امریکا اعلام کرد که انتظار دارد در ماه اکتبر آموزش خلبانان اوکراینی را برای پرواز با F-16 آغاز کند. در ماه سپتامبر قبل از برگزاری یک دوره زبان انگلیسی برای خلبانان برگزار می شود. پنتاگون همچنین انتقال جنگنده‌های مدرن غربی به اوکراین را "ماه‌ها، نه هفته‌ها" خواند. در همان زمان، مجله انگلیسی اکونومیست نوشت که جنگنده های روسی با رادارهای پیشرفته تر، تهدیدی برای F-16 های آمریکایی که موشک های کوتاه برد پرتاب می کنند، خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала