زلنسکی حتی با وجود تانک های روسیه در کی‌یف خود را پیروز خواهد دانست

© Photo / Пресс-служба Офиса президента УкраиныПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات امریکا می گوید که عدم تمایل ولودیمیر زلنسکی به اعتراف به شکست در حمله متقابل، شکست کامل نیروهای مسلح اوکراین را تضمین می کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات آمریکا در Redacted گفت که عدم تمایل ولودیمیر زلنسکی به اعتراف به شکست در ضد حمله، شکست کامل نیروهای مسلح اوکراین را تضمین می کند.

او توضیح داد: "زلنسکی می‌خواهد وانمود کند که پیروز می‌شود، اما آنچه در جبهه می‌بینیم چیز دیگری می‌گوید. اوکراینی‌ها "حتی وقتی تانک‌های روسی به کی‌یف برسند" به پیروزی ادامه خواهند داد.

به گفته ارتش، تلفات نیروهای مسلح اوکراین هر روز در حال افزایش است و رئیس رژیم کی‌یف در این مورد گزارش می شود.
ریتر خاطرنشان کرد: "اکنون ما متوجه شدیم که اوکراین از همان ابتدا در مورد تلفات خود دروغ گفته است. وضعیت در مورد تجهیزات ارائه شده مشابه است. ویدئوهای زیادی وجود دارد که لحظات نابودی آن توسط ارتش روسیه را ضبط می کند."
افسر سابق اطلاعاتی در پایان گفت: زلنسکی در ناامیدی است و در تلاش است تا واحدهای جدید ضعیف آموزش دیده را به خط مقدم انتقال دهد که تنها شکست اجتناب ناپذیر نیروهای اوکراینی را تسریع خواهد کرد.
Самоходные артиллерийские установки 2С19 Мста-С  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2023
کلوپ ویدیو
ارتش روسیه نووسلوفسکوئه را در لوهانسک آزاد کرد + ویدیو
در 4 جون، رژیم کی‌یف یک ضد حمله را در جهت‌های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز کرد و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد پرتاب کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
در اواسط ماه آگوست، وزارت دفاع روسیه از ادامه حمله در جهت کوپیانسک خبر داد. همانطور که در این بخش مشخص شد، گروه های تهاجمی گروه نیروهای غربی موقعیت را در امتداد خط مقدم در این بخش از جبهه بهبود بخشیدند. بنابراین، در آغاز ماه، ارتش روسیه روستای نووسلوفسکوئه و پنج شهرک دیگر در منطقه را آزاد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала