اوکراین و متحدانش در درگیری به بن بست رسیدند

© iStock.com / Ruslan LytvynМонумент Независимости в Киеве, Украина
Монумент Независимости в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
رسانه: درگیری در اوکراین به بن بست رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه امریکایی می نویسد که اوکراین و متحدانش رسیدن به بن بست درگیری ها در سال 2023 را انکار می کنند، اما برخی از مقامات می گویند که چنین نتیجه ای محتمل تر می شود زیرا پیشرفت ها در میدان نبرد بسیار کند است.
همانطور که بلومبرگ خاطرنشان می کند، متحدان اوکراین از ادامه درگیری هراس دارند و امیدوارند که نیروهای اوکراینی در سال 2023 به نقطه عطفی دست یابند.
کی‌یف و متحدانش به‌طور علنی انکار می‌کنند که جنگ امسال به بن‌بست برسد، اما به طور خصوصی، برخی از مقامات هشدار می‌دهند که این احتمال بیشتر می‌شود، زیرا پیشرفت کند می‌شود.
در 4 آگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز "ضدحمله"، درجون تا جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات منهدم شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 وسائط زرهی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 خودروی رزمی پیاده نظام آمریکایی بردلی وجود دارد.
 Сотрудник мастерской Машины Победы в городе Абинске Краснодарского края - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
اوکراین از ماکت تجهیزات نظامی برای انحراف ارتش روسیه استفاده خواهد کرد
رسانه های غربی به ویژه به اثربخشی میادین مین نیروهای مسلح روسیه اشاره می کنند. در مقابل این پس زمینه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که حمله نیروهای مسلح اوکراین "ماه های دیگر" ادامه خواهد داشت و ایالات متحده شروع به تامین مهمات خوشه ای برای نیروهای مسلح اوکراین کردند. اگرچه، به گفته کارشناسان مصاحبه شده با ریانووستی، آنها قادر به تغییر اساسی وضعیت نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала